• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-23 23:25:06 följande:
    Du bor inte nära och ska dit fler ggr?  
    Jag jobbar rätt nära.. Kommer inte ha tid i helgen men möjligen i nästa vecka...
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 23:26:50 följande:
    Sööta Matilda och sööta Aleya i bt! Åå nån gång måste jag fixa mig en tös
    Tack! Så söt och go han är Milo i BT. Han ser alltid så härligt busig ut! Hur söt som helst är han!
    Jag skulle vilja fixa mig en kille med nångång men jag tror inte vi kommer få nån son. Här blir det nog bara flickor..
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-23 23:29:20 följande:
    Hej! Tack själv Jag e supernöjd men ångrar att jag inte köpte ngr suits på Vildänglar!! Du'rå, nöjd med - du - vet - vad?   Annars är dte fint, men läskigt värre, nyss kom det upp ett meddelande på msn attt någon loggat in från annan dator på min msn  *läskigt*!!Hur är dte med er? Superfina M i BT!!
    Tack. Det är bra med oss. Själva?
    Jag är inte så nöjd med du vet vad.. Tror jag. Velar lite... Ska ta beslut i helgen hur jag ska göra.
    Jag ångrar att jag inte köpte mer..
    Myggis skrev 2009-01-23 23:30:49 följande:
    Preggi skrev 2009-01-23 23:26:45 följande: Du får gärna titta efter röda wct till mig... Fast det finns säkert inte kvar...
    Du kan väl inboxa strl så ska jag titta när jag hinner förbi..
  • Preggi
    Nova76 skrev 2009-01-23 23:33:30 följande:
    ok, vi kan se om jag kan hålla mig eller om jag slår till innan Föräldrarna har preciiiiiis kommit hem från Sthlm, dålig tajming man har ibland... Dags att sova! Ha det bra alla nattsuddare
    Hör av dig om du vill att jag ska titta..
    Tindrisen03 skrev 2009-01-23 23:34:00 följande:
    Var det mkt rea på Haven? Tycker de brukar rea så lite. Var det rea på sveamössorna?
    De hade en del 50% men de har ju inte så stort sortiment.
    Nä, de kostade 150:-
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:34:59 följande:
    Ja, det är riktigt surt. "Ok" om bilen gått sönder av sig själv men att sambon inte kan se var han backar på en parkering är så jäkla onödigt. Sen är det förvisso aldrig kul när bilar går sönder för det rör sig alltid om stora pengar. Vi har ju sedan vi köpte den fått göra 2 datorgrejer som kostat oss nästan 20 000 kr. Inte kul när man inte haft lön. "tur" att jag börjat jobba igen nu och fått lön.  Det är ju verkligen ingen höjare som för er när bilens värde inte är så högt heller Jag överlever väl utan tokshopping men det suger lite. Ska i alla fall kika lite på utförsäljningen imorgon samt hämta ut det jag bokat på Poppilopp. Får ju in lite Traderapengar och förhoppningsvis en liten slant från FK för december.
    Surt med bilen!
    Vad är det för utförsäljning du ska på?
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-23 23:40:35 följande:
    Haha jaa, varför köpte man inte mer lixom??Ookaaj, jo nov vär aj äm
    ja ellerhur? Kom ju knappt hem med nånting ju..
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 23:40:59 följande:
    Hallåååååååååååååååååå vi blir ju nyfikna här!!! Iaf jag *spricker snart* TELL US!!!
    Vad?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:49:26 följande:
    Va? Har du tappat stinget? Du får väl följa med på lördag igen
    Ja, jag är lite rädd för det.. Jag har faktiskt varit väldigt sansad i mitt shoppade senaste månaderna. Vad har hänt? Det måste vara min höga ålder, jag orkar helt enkelt inte shoppa i samma tempo..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:52:54 följande:
    Haha...förstår du nu hur det är för mig?
    Men jag tycker att det ser ut som du klarar dig rätt bra ändå, trots åldern..
  • Preggi

Tjolla- Sorry...  nu är jag med. Lite trög såhär på fredagkvällen. Jag köpte ett par molo regnbågs termobyxor till M under shoppingturen för att hon frös stackarn. Nu vet jag inte om vi ska ha kvar dom eller om dom får vandra vidare...

• Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:03:46 följande:
    Det beror ju på i vilket sammanhang hon blir fasthållen
    Hon kanske går igång på det?
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:04:32 följande:
    Ahhha! Klart hon ska ha dom kvar! Frös hon så stackaren
    Ja, usch känner mig så himla elak att jag satte på henne för lite kläder...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12