• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-16 22:09:53 följande:
    hon har 104 i alla. men 110 i aloha och jag kommer ta 110 i dalmatinerna... för där måste vara att växa i för att jag ska kunna motivera ett köp
    På småfolk kan hon ha 110/116? Jag har inte provat än vi har bara 98/104 och de är exakt lagom nu kommer nog snart vara för små.
    Isabel är nog längre än Philippa då för jag tror inte att P kan ha 110 alls för 104 är stort på henne.
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi

Godnatt tjejer nu måste jag lägga mig så jag orkar shoppa imorgon.

Sov gott!

• Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 20:54:06 följande:
    Inboxa gärna mig åxå Å jag vill hoppa nåt!!! Helst en suit (vet att jag inte ska )  Klämde på bilarna, tuggummi och dino i dag men bara i 86.. Så nån som vet en 92:a nånstans?
    HAllå!
    Tack för idag! Kul att få träffa dig och din lilla pratkvarn..

Så du vill shoppa mer? Jag är förvånad att jag inte kom hem med mer faktiskt...
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:02:06 följande:
    Hellu på er Tack själva, urskoj att träffa dig och söööööta lilla M åxå!! Å Yes!! Jag vill ha liiite mer   Fick ju 2000.- med mig och handlade inte ens upp hälften
    Synd att M var på dåligt humör. Men hon frös väl stackarn.. Dum mamma hon har..
    Jag vill ha mer jag med. Vet inte vad bara...
    Ska se om det blev nåt av bilderna jag tog idag..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:11:34 följande:
    Vad shoppade du?
    Inte så mkt. 2 svea mössor och ett par NS byxor. Sen fick jag köpa ett par termobyxor på Matador eftersom hon frös.. Har inte bestämt mig men jag tror att de ska vandra vidare med en gång...

Rååsa bubblan, våra döttrar finns i BT. Den enda bilden som blev ok. De andra var suddiga..
    Men det var ju en bra ursäkt till att handla. Nästa gång ska jag nog ha med henne naken utan vagn.. Då måste jag ju köpa en ny vagn med..
  • Preggi

Duntoffla, det blev de röda wct till 50%. Nu måste jag ha jacka till bara. Hojta gärna till om du hittar den i92 på rea nånstans..
    Har du shoppat?

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:23:18 följande:
    Å den blev ju bra den bilden!!    Ja hon va kräsen med ballongfärgen Bubblan   Å M som skulle va snäll och ge Ha ha ha   Ja då får du handla MASSOR!! *ASG*   Vagn o hela köret..  hihi...  Ska ru inte ha täckisarna?
    Det blir rätt bra bilder med min mobilkamera om man är helt still annars blir det hur suddigt som helst..
    Funderar på om jag ska sprätta pengar på ikea imorgon istället..
    Jag har inte bestämt mig helt än om byxorna men det lutar åt att de vandrar vidare... Jag återkommer...
  • Preggi
    jompa skrev 2009-01-17 21:32:09 följande:
    Ahh Ikea är roligt det med.Vi har shoppat där idag
    Vi måste köpa en ny säng till matilda. Har spanat på "minnen" men har inte bestämt mig för om det ser ut som en sjukhus säng ihop med hennes övriga möbler...
    Vad shoppade ni?

Duntoffla: En liten tröja bara? Vilken?
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:33:10 följande:
    Ja tycker den bilden blev jättebra   *tur du hade bra telefon* Å IKEA!! Där kan man absolut bli av med lite kronor ju!! Återkom du, vi väntar snällt
    Hoppas det gick bra för skatten och mamma att komma hem.
    Kanske behöver pengarna för att finansiera ikea besöket.. Jag återkommer!
  • Preggi

Tofflan, jättefin tröja i BT. Vi väntar hem den med rödvit ärm.

• Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:48:17 följande:
    Ja just de!! Å hoppas dom kom hem i rimlig tid Å ja!! Du behöver absolut dom pengarna till Ikea tycker jag   Å vi behöver täckisar
    Hon kom på tunnelbanan iaf..
    JAg får sova på saken. Har inte visat dom för mannen än. Ska göra det nu.. Kan tänka mig att han kommer säga att de är gräsliga och ska ut härifrån med en gång.. :-P

Återkommer imorgon..

Nu ksa jag vara social med min man..

Shoppa väl tjejer!

Godnatt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12