Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åh, jag får också lite kommentarer, eller vi snarare.. Men allt handlar ju om vad man väljer att lägga pengarna på, kläderna är mitt intresse och andra lägger sina pengar på nåt annat intresse. Dessutom får man pengar tillbaka på T

Vi har ingen bil, dricker ingen alkohol, är aldrig ute på krogen, röker inte etc.

• snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:13:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-13 22:08:20 följande: Allt är som ett enda kaos i huvet... men det var bla. för att hon hade så högt antal vita blodkroppar.Tack för alla kramar de värmer oerhört mycket!
    Men nej, vad hemskt, vad jobbigt för Stackars liten! Kram!
  • snigelina
    jompa skrev 2009-01-14 08:13:37 följande:
    Ingen som har koll?
    Jodå, det gör det.. i jr-strl.
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-01-14 08:46:29 följande:
    Ngn som vet om Rackamaja ska ha rea någon gång, eller tänker de fortsätta köra fullpriser på allt det som alla andra affärer har reat ut för länge sen?
    De ska ha rea efter den 15:e nån gång..
  • snigelina
    siciliana skrev 2009-01-14 11:18:54 följande:
    Åh, nu kom brevbäraren med två små paket! En baby-regnbågströja och ett linne med regnbåge/stars. Han är snäll den mannen! Åh, typiskt!Jag tror snart att hela tråden får gå ihop och göra en gemensam beställning på dalamtinertröjor med stjärnor i 92!Känns ju helt omöjligt och det har inte gått en vecka sedan kollektionen kom...
    Men de är ju många butiker som inte fått in molo än, eller lagt upp det iaf.
  • snigelina
    maugu skrev 2009-01-14 13:34:44 följande:
    Everlonn-vad fin shopping och söt liten fröken..det gula blev jag allt lite sugen på-kändes som riktigt vårligt!!Och kopparsuiten är på väg hit oxå-fast i stk 74-hon lär ju kunna ha den om ett år isåfall om den är så mkt större än vanligt Rååsa Bubblan-ser framemot lite bilder..Och ang MOLO i större storlekar. min snart 9-åriga dotter älskar sina print tröjor/klänningar och får mkt kommentarer, positiva sådana..så vi fortsätter shoppa i stk 140 till henne..

Min 9-åring är registrerad på nån tjejsida och igår satt hon och fyllde i favoritsaker, dvs favoritfilm, favoritlåt, favoritklädmärke osv.. och hon skrev molo
  • snigelina

Gaaaaaaaah! Öppnade skafferiet och ut ramlade ett nästan fullt paket ströbröd över mig och golvet...

Vad mycket fint det kommer in överallt, blir ju shoppingsugen värre, men det är bara att vänta

• snigelina
    melizza skrev 2009-01-15 11:51:59 följande:
    nån som beställt ziggys som vet hur långt tid det tar att få sin beställning??
    Det har tagit några dagar bara
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-15 12:16:11 följande:
    Snigelina: vad har du köpt och vad har du kvar att köpa?? visa din lista nu då?
    haha..

Köpt:
    Tekopps-byxor som knickers S
    Dalmatinlinne S
    Dalmatin-tights S
    Butterfly-linnex2 S+J
    Butterfly-tights S
    Svarta stjärntights J
    Långärmad dalmatin m knapp S
    Långärmad vit m blommor m knapp N
    Lila lurv N
    Rosa lurv S
    Turkos lurv J

Det andra vågar jag inte riktigt skriva
  • snigelina

Problemet är väl att det inte är en köpt-lista, utan en beställt-lista

Sen finns det lite mer jag vill ha, som jag köper senare (helst på rea).

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12