Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Oj, är babyklänningarna slut? Hmm.. Jag som tänkt köpa en dalmatin också om det funkar med kopparna.. Fundersam

• snigelina
    Det är int så många molo-plagg på väg hem till mig trots allt, mycket var tyvärr slut på lagret. Det känns inte som nån jättekatastrof, dock, även om det är lite trist Nåja, då får jag mer att jaga efter sen istället Det är ju flera butiker som inte fått in Molo än..

MEN om nån ser den cerise/vit-randiga tunikan med 3/4-ärmar i nån butik får ni gärna hojta Vill ha den i strl 110.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 08:54:22 följande:
    Å den finns på Vildänglar, fingrade på den igår   Vet inte om dom skickar dock
    Åååh.. det finns hopp, alltså!
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 08:57:24 följande:
    Hoppet är det sista som lämnar oss
    Jag har mailat henne nu
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-01-19 09:51:06 följande:
    Trodde många använde det men det är kanske bara jag
    Jo, jag använde det också en liten kort period, men det var typ tre år sen
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-19 09:58:15 följande:
    Massa fint småfolk som kommer.....när kommer det hit tror ni...snart hoppas jag
    Ja, det gör det nog.. Jag är inte alls förtjust i kollektionen, tur det kanske..
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-19 10:00:26 följande:
    var det inget som föll dig i smaken alls??? tur du har.....här blir vi panka utav alla nya kollektioner som kommer.....och snart kommer väl katvig med ny kollektion också......
    Nåt enstaka plagg bara, har jag för mig.. Minns inte riktigt Som tur är är jag inte jätteförtjust i Katvigs vårkollektion heller...
  • snigelina

Tjolla & Nimbuz - Tror inte det kommer tyvärr

• snigelina

Tralalalalaaaaaaaaa.. vad glad jag blev

• snigelina

Gubbens bankdosa är borta, förresten! Jag får PANIK, måste hitta den Gaaaah!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12