Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-01-17 11:37:10 följande:
    Måste fråga om det är någon av er som tvättat era vovvar elle bubbelgum. Hur blev de i färgen efter? Tänkte på att spacen tappar färg och blir lite luddig och undrar om det blir likadant.
    jag har tvättat bubbelgum suiten 1 gång & den blev precis så luddig som space blev skit trist och jag får nu reklamera den*blää*
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-01-17 12:42:23 följande:
    Alltså jag är inte helt hundra men jag tror inte dom har öppet. O 1klass brukar vara sega med nyheter men det kan ju vara värt att åka dit och se?
    kan säga att bombom har stängt till hundra procent imorgon krakel vet jag inte kanske har dom öppet. har första klass öppet på söndagar ni igen?var där i veckan & köpte vagn & inte en nyhet i sikte
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-01-17 12:48:23 följande:
    Tänkte nästan det, tror dom flesta affärerna på stan är stängda på söndagar. Jupp, 1klass har öppet t kl 15 lör och sön. Naeh, har för mej att dom var super sena med höstens Molo så det är nog inte stor chans att dom fått in nya.
    aaa dom ändra sina öppet tider igen..för ett tag sedan hade dom nämligen stängt på söndagarna skit irriterat. vet faktiskt inte ens om dom kommer ta in mer molo. dom har ju dragit ner på loka ytan för att bli en renodlad barnvagnsaffär. kan tänka mig att dom inte säljer lika bra med kläder nu när bombom finns
  • Mamma Kråkan

ååå ni allvetande girls ingen som har kolla på hallstavik ? vi funderar på en lgh där så barnen & jag kommer närmare gubben som jobbar i sthlm men finns ju noll info på nätet om det lilla stället

• Mamma Kråkan
    Vad tycker du om nya Molo?

Vilket/vilka är favoriterna? helt klart dalmatinerna & bubblorna (bilarna alltså)

Vilket tycker du minst om? camo mönstret på dino sakerna

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp? ingen det rysliga camo mönstret

Vad önskar du kom mera? några coola ytterkläder

Vad har du handlat/beställt hittills?
    dalmatiner suit
    bubbelgum suit
    bilar suit
    dalmatiner muddbyxor
    dalmatiner leggings
    dalmatiner linne
    pärplattor muddbyxor
    vita/gula prickar muddbyxor
    turkos tunika med vita prickar

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?

bubblor (bilarna) linne
    hmm sen vet jag inte mer

godmorgon föresten alla ...någon som har ett bra tips på vad man kan ha till pärplattor muddbyxorna?
  • Mamma Kråkan

någon som har koll på villka danska affärer det finns i sthlm innerstan? funderar på att åka med sambon upp & gå på stan på tisdag men men

• Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-18 11:41:48 följande:
    Har för mig att rååsa bubblan matchade med katterna
    aaa såg det jag med men det är baby stl och då är kanten grön på jr är den grå *grr*
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-18 12:01:15 följande:
    såg att bubblan hade en i BT  ,då hon matchade med den nya molo tröjan med blommor och ränder
    kilar & kollar
  • Mamma Kråkan
    smultron smulan skrev 2009-01-18 12:04:02 följande:
    hej i tråden! Behöver lite smakråd. Vilket blir finast på en liten tjej, dalmatinersuite med blå eller råsa bård? Tycker det är ursvårt att välja då den blå är snyggare i sig själv men samtidigt är det ju mycket mer pojke över den...
    helt klart rosa jag har rosa till min lillekille jag tycker trycket kommer mer tillrätta då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12