Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-01-22 08:35:46 följande:
    Godmorgon!
    godmorgon trist med lilleman Fundersam

Idag funderar jag skarpt på att åka till bombom måste reklamera bubbelgum suiten *blää*
  • Mamma Kråkan
    Quiet thoughts skrev 2009-01-22 08:38:12 följande:
    Godmorgon hoppas alla sovit så gott som man nu kan få sova Jag ha inte hunnit omtala hur fina barn o kläder i BT som vanligt. Men det tycker jag såklart Nån trevlig shopping?Hur är vårens Molobodysar Normala?92 låter extremstort på Alvin som nu har 86?
    godmorgon godmorgon...

ingen shopping men väntar förhoppningsvis fiiin post
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-01-22 08:41:47 följande:
    vad är fel med den?Jag ska ringa my-baby idag och begära pengarna tillbaka för 2 suitar som aldrig kom....
    har tvättat den 1 gång & vid första andvändning så blir den sådär luddig vid knänan, rumpan ,magen & armarna alltså dom bitarna lilleman kryper med. precis som space blev. jag tycker att för 349 kr så ska den tåla mer än 1 gång trist men det får väl bli en tröja istället
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-01-22 08:47:16 följande:
    ja det är trist med de plaggen, även de blå o svarta stjärnorna blir troligen så i tvätten. Igår kom Damien hem från dags med hallonfläckar på kläderna.. 3 st bara på tröjan, de måste ha missat hakklapp, vad sur jag blev... han hade bästa-kläderna, dalmatinerna på sig...  Jag hoppas på vanish, det har räddat plag förr, men hallon, suck!
    visst är det tänkte köpa stjärnorna men då skiter jag i det..hatar att reklamera men sen vet jag med mig själv att jag inte kan bortse från sånt... gud vad trist håller tummarna för att det funkar
  • Mamma Kråkan
    LitenBlomma skrev 2009-01-22 08:55:40 följande:
    Det är som med de rosa med röda bubblor, sååå blekta och fula efter EN tvätt!  (De fanns även som ärmar till kanintröjan)Jag som precis beställt hem en bubbeltröja och ett par bubbelbyxor....
    byxor? finns det ? eller menar vi inte samma kanske jag menar bubbelgum.
  • Mamma Kråkan
    LitenBlomma skrev 2009-01-22 09:05:24 följande:
    Eller menade du Tuggumiautomaterna? Jag trodde att ni pratade om de rosa, blå, gula med bubblor... Då kan jag pusta ut
    pusta på Flört
    Buttelina skrev 2009-01-22 09:11:39 följande:
    vilken j*vla skitmorgon Sambon skulle köra till jobb imorse och när han kommer till bilen så ser han att någon sparkat/slagit sönder den hela fronten på bilen är helt demolerad VARFÖR gör man en sån sak?
    villka jävla idioter / idiot
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12