Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åååh idag kom det fiiin post!
    La nån beställning nu tidigare i veckan, kunde inte vänta

(har beställt en hel del från AnnaCill )

Dalmatiner tunika med knapp långärm, lite Traderabyssor från snigelina (tackar ) till Emma
    Grönt starslinne, svartvit tröja randig o med stars, minirodini svart zipsvettis o svarta jeans (50 % på deras hemsida) till Lucas

KUL!

• jojoa75

tinkerbell:
    stackars er... Skönt iaf att det inte var nån rälig blodsjukdom!!!!
    Kan inte allt såklart, är "bara" sjuksköterska, men är det nåt du undrar över så kan du maila mig o fråga, jag ställer gärna upp o svarar på det jag kan eller bara "lyssnar".

KRAM!

• jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-16 19:12:56 följande:
    lillronya skrev 2009-01-16 19:11:42 följande: Ahhh, då var jag inte helt ute och cyklade. Var det inte de förresten som hade nåt slags bonussystem i butik? Hoppas de tar med det på webben isåfall!
    LillaHelsingborg har verkligen växt i mina ögon, snabba o trevliga. De lär väl dra igång med sin webshop snart antar jag. Stort sortiment har dom oxå.
    Annars är min favvis AnnaCill, helt klart! Sååå mysig liten affär o trevlig personal
  • jojoa75
    anjis78 skrev 2009-01-16 19:45:41 följande:
    Den brune med orange var faktisk rett fin, kunne tänkt mig den till storebror, han passar så bra i brunt. Men till din sötnos blir det nok finast med brun/rosa eller lila.De har faktisk rett så mycket fina kläder nova star, hummel, kik kid, katvig, ej sikke lej, imps&elfs, levis, gant, mini a ture ++Den är svår att missa för man får gå in vid trampolin genom passagen och forbi en kinarestaurant, så man ser den inte när man går i gågatan. Frågan är om det var smart av mig att berätta detta för dig, du shoppar inte upp hela affären nu då?
    Där har jag varit en gång! De hade superbra rea i somras, 50 % på allt!
    Spammat bildtråden lite..
  • jojoa75
    Emmsan skrev 2009-01-16 20:03:02 följande:
    underbara barn i bildtråden sooom vanligt har ALDRIG varit sähär pank innan väntar på att mina tradera auktioner ska gå ut så jag kan shoppaloss rejääält hoppas det finnslite kvar till mej oxå då ;) jojoa!!!!!din flicka är sååå rackars sööööt
    tack
    lillronya skrev 2009-01-16 20:02:27 följande:
    Fina bilder i bt!
    Tack för medhåll oxå
  • jojoa75

Här är det dax att åka o jobba
    Tittar ev förbi senare inatt

• jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-16 23:07:49 följande:
    Jojoa: TACK för att du finnså vägleder vilsna mej! 

Så gärna så
  • jojoa75

Hemma från jobb, satt oxå o kollade Elvasmåtroll, men mitt i natten. Hade kunnat shoppa massor till svägerskans tvillingpojkar som föddes häromdan, men måste hejda mig..

• jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-01-17 08:19:32 följande:
    hade jag haft små att handla till så hade jag väntat också för de små storlekarna finns alltid kvar till rean. men förstår att du blir sugen för jag tycker ju midre plagget är desto sötare hi hi skit att man inte har en liten till, får nog skaffa( babysuget släpper aldrig )Såg din notis om min småfolkET stavning Du skulle sett mig ppå t innan jag kom på att det heter småfolk bara. Sökte i 15 minuter säkert men med fel stavning

Jag trodde att det var ditt eget uttryck, alltså att du tyckte det lät roligare med Småfolket
  • jojoa75

Nä, nu är det dax att sova! Gonatt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12