Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-01-18 00:45:48 följande:
    alltså varför gick hon inte in bland länkarna i TS och tog några reklam bilder från nån butik istället för att plocka från BT privata bilder.
    Ja det kan man ju undra..

Nu kollade jag bloggen nyss o nu är där bara rena klädbilder, inga bilder på barn längre iaf.
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-01-18 02:09:44 följande:
    Det är int så många molo-plagg på väg hem till mig trots allt, mycket var tyvärr slut på lagret. Det känns inte som nån jättekatastrof, dock, även om det är lite trist Nåja, då får jag mer att jaga efter sen istället Det är ju flera butiker som inte fått in Molo än..MEN om nån ser den cerise/vit-randiga tunikan med 3/4-ärmar i nån butik får ni gärna hojta Vill ha den i strl 110.
    Meeeeen.. säg inte så... nu blir jag ju helt nervös ju!
  • jojoa75
    ÖNadja skrev 2009-01-18 08:06:45 följande:
    MammatillO skrev 2009-01-18 04:39:21 följande: undrar jag med!?
    Nån människa här på FL har kopierat o tagit bilder från vår BT, både med bara kläder o några med barn. Lagt in dom i sin egen blogg o SEN skrivit inlägg i BT om att hon "lånat" bilderna.
    Svartmålade visst över huvudena på barnen.
    De bilderna är borta nu, men de andra bilderna är kvar.
  • jojoa75

Såå fina bilder i BT! Fina byxxor på Milo o Bia!
    Härligt tjurig Liam!
    Incommunicado Såå fina dalmatinern är, nej, vi har inte tröttnat, inte jag iaf!
    O så fina de blåa starsen är på liten Ida! Den kommer passa Lucas tror jag!

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-01-18 19:07:07 följande:
    Såå fina bilder i BT! Fina byxxor på Milo o Bia! Härligt tjurig Liam! Incommunicado Såå fina dalmatinern är, nej, vi har inte tröttnat, inte jag iaf!O så fina de blåa starsen är på liten Ida! Den kommer passa Lucas tror jag!
    allltså inte babystrl då Lucas är lite större än så o ska få en tshirt i strl 116 Såg när jag läste inlägget att såklart menade jag inte just den tröjan, bara färgen

Oj vad jag svamlar Jobbat inatt o bara sovit två timmar för att jag ska kunna ställa om dygnet o somna ikväll.

Ska nog hålla truten o bara läsa istället!
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-01-18 19:07:27 följande:
     va goa ni är! Jag har njutit av hans kläder hela dagen, så mysigt när man känner sig helnöjd.
    Den är så fin med blå stars!! Han passar verkligen i de färgerna!
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-01-18 19:09:21 följande:
    inte jag heller, bästa printet någonsin!!!!! Kan kombineras lätt med alla möjliga färger, inte sant?
    Ja verkligen! När jag testade den på Emma så testade jag med svarta plyschbrallor o jeans, suuuuuperfint!
    Ska kolla mer vad som passar till i byrån imorron tänkte jag!
  • jojoa75
    Nika skrev 2009-01-18 19:41:19 följande:
    Dottern hittade en paket i brevlådan... jag hade missat att ta in paketet med dalmatiner tightsen! ve och fasa! ... och jag som skulle smyga in vovvarna i byrån .. tur att mannen jobbade idag!Dottern blev kär!... KOmemr att bli jättefina till Katvigs turkosa velourklännig..la lite bilder på sonen i Mini Rodini..Tack jojoa för tipset!Han är inne i superhjälteperiod just nu så han älskade den!..ville tom sova i den
    Gullig han är Supercool tröja!
  • jojoa75

Hippo är verkligen ett ställe jag inte kommer att använda mig av igen..

• jojoa75
    saturnina skrev 2009-01-18 21:21:03 följande:
    lillronya skrev 2009-01-18 20:14:31 följande: Jättetråkigt! Jag handlar inte på rea där igen...
    kommer nog inte handla där öht faktiskt.. inte så som detta har skötts.. har hört så många dumma historier därifrån på sistone.
    Undanhängda kläder som försvinner...
    Plagg som sägs vara slut, sen när man går dit så hänger den där..
    Skickat fel färg o sen inte reder ut det..
    Inte svarar på mail, skrev uttryckligen att jag ville ha svar på vad som fanns i min beställning innan den skickades. Hem kom bara en tröja av två beställda.. jaha.. kul! Brukar inte betala frakt om jag bara vill ha EN tröja..

Dax för mys med film! Gonatt girls!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12