Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

kom igen nu snigelina vi är ju alla shoppoholics här så det är ingen fara...bara kom igen nu....vi vill se vad massa fint du vill ha 

• melizza

så lång kan den väl inte vara att det ska ta dig såååå långt tid *s*

• melizza

Snigelina: Oj 20 plagg!!!! wow kvinna det blir ju en del stålar eller?? Skrattande

men vad fina tjejer du kommer ha....

• melizza

Nu är det lunch här

cu later

L A Woman: massa fint i din lista med

• melizza
    nikki2006 skrev 2009-01-15 16:17:48 följande:
    ta 98 för det finns snöre i armarna så de inte kasar ner över händerna
    Najs shopping....dem är sååå fina dem butterfly leggings....*måste ha snart*
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-01-15 16:55:01 följande:
    ja köööööööööööööööööööööööp men gå upp en stl för jag tyckte de var lite små i stl. Jänmförde i butiken med ett par katvig i samma stl och det skilde typ 5 cm
    ååå nej nu måste jag ändra i min beställning på dalmatiner leggings då....tog 104 för 110 blir så stora i midjan men jag får sätta in extra resår eller nåt då....tack för tipset!!!
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-15 16:53:59 följande:
    Jag e på ett strålande humör idag!Har ÄNTLIGEN hittat en IdaT igelkottsmössa, till 50 % Dessutom Å en fiiiiiiiiiiin regnbågsoverall till nästa vinter. Har dessvärre inte tid att sitta här ikväll, mitt extraknäck (som är nödvändigt att ha som mammaledig för att ha råd med rolig shopping) har telefonmöte
    Alltid trevlig med fynd!!
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-01-15 17:11:49 följande:
    men dom är lika stora som innan
    fast jag vill ju inte att dem ska bli för korta för snabbt så jag vill nog ha 110 iaf tror jag....

ska kolla skillnaden på 104 o 110 fast jag har ju inte två par printade iofs Fundersam
  • melizza
    kitty79 skrev 2009-01-15 17:55:21 följande:
    Hej ,, hur är molos velourbyxor i storlek ? väljer i mellan 80 och 86 till min dotter på 13 mån , hon drar 80 i tex villervallas velour men de är ju kända för att vara stora ? bör jag ta 86 ?
    vilka ska du ha? dem med långa muddar kan man ju alltid ta lite större för muddarna håller dem uppe men annars tycker jag att dem är normala i strl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12