Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-16 15:37:20 följande:
    melizza skrev 2009-01-16 15:30:18 följande: Det var ju jättesnyggt matchat! Å va dalmatinerna är fina. Trodde faktiskt inte att de skulle kunna toppa kaninerna men de här ser nästan lika fina ut!
    vad bra...det var ren shansning att jag hittade den idag på polarn.....och sen när jag kom hem så låg dalmatinerna i lådan *superglad*
  • melizza

God kväll allihopa som är inne nu en fredag kväll...

Nu har jag lagt in lite mer av dagens post.....hade fått avi på rek brev och fattade inte att det var ju mitt paket från Ziggys

Sen jämförde jag leggings igen och det är ju helt knäppt hur olika storlekarna är.....blir alldeles förvirrad ju....

• melizza
    medow skrev 2009-01-16 22:03:02 följande:
    melizzaVart köppte du klänningen + thigtsen ???Jätte fint..
    ziggys.org
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-01-16 22:05:24 följande:
    överalg är alltid randiga större än print
    fast vovvar och pärlplattor är väl print båda två eller?
  • melizza
    isako skrev 2009-01-16 22:23:05 följande:
    Hur är dom att handla ifrån? Kostar frakten 5 pund om jag förstår rätt?Lev tid?
    Dem var ju jättebra och det kostade 5 pund i frakt och det var rek. brev det kom i......dessutom var det billigare att handla därifrån.....jag köpte tyvärr bara den klänningen och dem tajts för jag hade inte råd att beställa så mycker mer men allt gick på 720 inkl frakt och det är ju billigare än att beställa här hemma....klänningen kostar ju 499 + leggings 249 + frakt blir ju mer än 720 iaf....
  • melizza
    isako skrev 2009-01-16 22:23:05 följande:
    Hur är dom att handla ifrån? Kostar frakten 5 pund om jag förstår rätt?Lev tid?
    vad gäller lev. tiden så beställde jag i tidags och fick det idag fredag så det var ju ganska fort tycker jag
  • melizza

nu är det dags för kvällsmat och lite TV

see u

• melizza

Ängeln: var det du som bodde i Jönköping? vad var det nu dem affärerna hette *senil* som hade molo i Jönköping.....idag åker vi dit o kommer hem imorron

• melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-17 11:28:19 följande:
    Ah, eller lite utanför Jkpg.Det är Krakel, Bom bom och 1klass som har Molo. Fast tyvärr är det ju inte så mycket öppet nu, Krakel och Bom bom har väl öppet typ t kl 13 o stängt imorgon, 1klass har öppet till 16 idag och imorgon.
    NEEEEEJ har dem inte öppet imorron....ååååå vad dumt.....jag som tom hade fått med mig sambon på att gå med o kolla på lite molosar.... 1klass har väl inte fått in nyheterna??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12