• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-26 16:20:00 följande:
    det finns väl fler i tråden med connection till Ystad?  Vad är det för vagn?
    en jättegammal sulky :)
  • Emmsan
    H04 A07 skrev 2009-01-27 08:17:05 följande:
    God morgon!En liten traderafråga, fick ett mail från en tjej som budat på en av mina saker och hon har visst budat fel och undrar om jag kan kontakta tradera och ta bort hennes bud. Kan tradera göra det? Får man göra så här?
    mm tradera kan det  om ni är överäns båda två.. dock brukar jag aldrig gå med på det "har man budat så har man" svara henne att hon får hoppas på att ngn bjuder över henne annars är bud bindande ;) *elaka emma kom fram*
  • Emmsan

kan inte hålllllla mej längre!! MÅSTE ha biltröjorna till mina stora killar trots det usla priset på 379 stFörvånad meeeen jag har bara sett dem på veras hus o där finns inte den storleken jag behöver har någon sett i nån annan shop eller vet var man kan ringa o be dem ta hem???????????????

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 10:46:19 följande:
    bus och rackartyg, hörru när kommer du hit? o vad säger du om att hänga med till Karlshamn i eftermiddag först till b&r och sen till lawoman på meandivisning Tjolla - Kommer du?????
    åh fyy va nice men tomas jobbar ju till 16.30 :(
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 10:50:55 följande:
    ja men det blir väl perfa om vi åker då?? Partyt börjar 18. Åker vi 16.45 är vi på b&r typ 17.15 så en liten stund hinner vi iaf
    ringer honom nuuuuuuuuu
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-01-30 10:53:00 följande:
    He he, det där är ju min plan för dagen ju B&R och sen meandi hos LAwoman
    ¨åhhhh då får vi träffas jööö
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 10:58:56 följande:
    Men Felipe är fortfarande lite orolig över att jag ska åka o träffa b&r Micke
    åhh e han  snygg?????? tar ni kids med er eller åker ni utan???
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-01-30 11:03:16 följande:
    Har med 1 barn och make (inget körkort ju så han måste hänga på) Fast mitt barn har energi gör 4 ungefär
    åhh va kul gillar han meandi?? fundilerar på om lilleman ska få följa med lättare o fp mannen o gå med på att jag sticker en fredagkväll dååå men maia e ju så rädd för krypande bebisar hahahaha
  • Emmsan
    LA Woman skrev 2009-01-30 11:04:57 följande:
    Klart jag inte har nåt emot det!!! Du och Emmsan är jättevälkomna
    åhh tack söööta du  vi frågade ju inte änsGenerad
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 11:07:17 följande:
    Haha jaa men han går ju lite nu
    jupp liiite ;) får han plats i bilen ;)??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12