• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-18 01:06:38 följande:
    Tycker inte att det spelar någon roll om det är barn på bilderna, det hon har gjort är olagligt och straffbart.
    vi kan göra polisanmälan OM vi vill svarade han  FL kan inte hjälpaoss med vad som händer utanför FL.. han hoppades på att detta va ren okunskap från hennes sida.... sen verkar det ju som om hpon tagit bort bilder på barnen iallafall.. men jag tycker hon ska ta bort ALLA
  • Emmsan
    isako skrev 2009-01-18 01:13:45 följande:
    Jag frågade efter medlemstrådar. HOPPAS de kan tänka över det och införa det!Han är bra moderator!
    han är super
  • Emmsan

hmm mina auktioner går ut ikväll o jag är inte suupernöjdSkrikandes vad har hänt??? tex katvig går ju hur dåligt som helst är det bara mina för att det är lite mindre storlekar eller är det så fär alla????

• Emmsan

har precis fått hem  ett häärligt molo paket till semesterfirande lilla maia från mysgrodan men hur tusan vågar de skicka innan jag äns betalt????Förvånad

• Emmsan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-20 13:16:36 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-20 13:14:21 följande: Hon vet nog att vi i tråden går att lita på. Kanonservice!
    ja verkligen .. mitt första köp där dessutom :)
  • Emmsan

goodmorgon :) suck har varit "otrogen" danska barnkläder ett tag.. hade för mej att jag skulle falla tillbaka på min gamla po.p mani men det GÅR INTEGråter köpte en tröja till melker därifrån som han hade på sej i förrgår.. min man sa Skrikandes VAD har han på sej???? va hände med de glada kläderna hahahaah ja ni fattar jju själva det här går inte-...
    igår hade han dalmatinerna på sej o då sah an att äntligen ser han ut som
    vanligt igen hehe
     såå vad har jag missat dalmatinerna o de gröna starsen har jag köpt men ungen måste väl ha mer??Förvånad

• Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-01-23 07:58:02 följande:
    köööp! LLM har fått in mer och fyllt på lagren. Dinobyxa/suit måste han ju ha, det skulle väl din make gilla? Är han lika öppen som min man så köp cups  - min man gillar det printet.
    min man är öppen för allt utom helrosa tröjor hahahaha springer till LLM.. om han har 80 i body o byxa ska jag ta det i suits oxå???? elleer är de stooora?
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-01-23 08:01:43 följande:
    jag tycker faktiskt att suitarna är ungefär samma, det är nog mest benlängd el nåt som diffar. Jag har jämfört suitarna jag köpte i stlk 86 med Molo från förra säsongen.  Tips är att köpa byxa i stlk 86, muddarna i år är väldigt smala/tajtare vilket gör att det blir snyggt fall och växmån.
    tackelitack
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 08:13:26 följande:
    Å jag blev lite osäker faktiskt! Undrans om inte den tajtare mudden kan va aningens obehaglig och om den kanske är FÖR tajt i ett par 68:or?  Skulle vilja prova!
    hmm visst kan väl melker ha knickers???? eller??
  • Emmsan

hm ska jag ta 62 till honom då tro??? vill egentligen att det ska va mer shorts inte knickers ;)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12