Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-14 23:55:15 följande:
    gaaahh inte min kväll försöker uppgradera till plus men det går inte! så störigt och jag såg att imorgon kl 21 har jag varit medlem på fl i 5 år det måste nästan firas med lite shopping (fast jag har köpstopp )
    Grattis hi hi Klart det måste firas
  • nikki2006

konstigt jag tycker meandi har gått hyfsat för mig faktiskt. Tänk så olika det kan vara. men katvig går superdåligt. Villervalla o molo går bra just nu

• nikki2006
    Fiffa5 skrev 2009-03-15 16:45:17 följande:
    Borde man vänta med att sälja sin katvig-plagg då tycker ni?
    Verkar som att vissa plagg går hyfsat men de flesta dåligt, har varit så i 4 månader så jag vet inte om det vänder eller om folk inte köper beg katvig längre bara. Svårt att råda. Men lägger du ut så ta lite högre utgångs pris, det är mitt tips
  • nikki2006
    Fiffa5 skrev 2009-03-15 16:49:00 följande:
    Ja, så får jag göra. tack!
    varsågod{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006

Vet inte riktigt var jag skall vända mig. Men så tänkte jag på er mina vänner. Har inte varit inne på ett tag och nu kommer jag med ot direkt men jag måste skriva av mig lite.
    Min mamma tänkte ta livet av sig igår{#lang_emotions_cry}Vet inte vad jag skall göra för hon vill inte åka in och träffa nån läkare. Vill inte tvångs inlägga henne ju
    Känns så himla hemskt att ens mamma inte kan hitta något skäl att leva längre{#lang_emotions_cry}

• nikki2006
    jompa skrev 2009-03-21 20:30:50 följande:
    Usch vad hemskt, vet inte riktigt vad jag ska säga men vill bara krama om.
    tack så jätte mycket{#lang_emotions_kiss}
    Ja det känns helt overkligt
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:33:51 följande:
    Men fyyy. Har hon mått dåligt länge eller bara dolt det...?fast du kanske ej märkt något, många döljer ju bra.Klart hon borde prata med någon...Kram....
    Hon gick in i väggen för ca 5 år sen och då hade hon egen affär så hon kunde inte vara sjukskriven. Så hon har väl aldrig blivit riktigt bra från det. Sen dog ju mormor för lite mer än ett är sen och nu hennes bror för 2 veckor sen. Sen den andra broren försöker bråka en massa om arvet efter mormor och det är advokater och sånt inblandat. Mamma klarar liksom inte av mer skit nu
    Jag visste ju att hon var ledsen men inte såhär. Hon menar verkligen allvar nu
    Tack för kramen, den behövs
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-03-21 20:36:16 följande:
    Ja här trodde jag att vi var skonade då alla andra varit sjuka utom vi har det känts som, men så precis i slutet av "säsongen" så åker hon på det O hon som precis nått 11kilo lär ju ramla ner till 10 igen
    Stackara lilla Maia. Skickar lite krya på er kramar till henne. Hoppas du slipper bli smittad med
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-03-21 20:38:36 följande:
    Oj men hjälp Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...tycker verklgien synd om dig att behöva vara i den situationen Kan hon inte komma o bo hos er ett tag då?? Hon kan ju inte lämnas ensam!!
    Hon och pappa bor ju ihop så hon är inte ensam. Men han går ju på jobbet på dagarna. Och igår ringde han vid halv sju och sade att hon inte var hemma och bilen var borta. Mamma tycker inte om att körabil själv. Så han ringde alla hennes vänner och mig och min bror. Och hon svarade inte på mobilen, den var avstängd.

Jag åkte dit och vi körde i byn en stund sen körde vi hem till deras. Då var hon hemma. Hon hade kört till Malmö till kyrkogården och paratat med morfar på minneslunden. Sen hade hon kört till järnvägen och tänkt hoppa framför tåget. Men hon hade inte kunnat i sista minuten. Hon berättade att hon tagit av alla smycke och lagt i en låda och små påsar och skrivit på påsen vem som skulle ha vilka smycke. Sen hade hon skrivit ett avskedsberv med och lagt ilådan.

Min mamma är mitt allt, jag vet inte vad jag skall göra{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12