Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Var inne på T innan och hittade en superfin heldress med spitfire till överkommligt köp nu pris . Lite sugen och tänker ta köp nu när jag upptäcker att hon har 88% i omdöme. Går in och kollar och då visar det sig att massor betalat men inte fått någon vara. Nej det fick vara så, man vågar ju inte chansa

• nikki2006
    Jen80 skrev 2009-03-30 22:12:12 följande:
    HALLÅ?!?! HALLÅ?!?! Ingen som vill prata med mig ikväll ??!Näe, det är luuugnt ... bara ni erkänner att tunikan ändå är rätt fin för att vara 28 år gammal .Men nu kom jag på att jag skulle duscha så jag slipper det imorgon bitti med tre barn. Och jag som var sååå redo för sängen.
    Tunikan var jättesöt
  • nikki2006

hej hej
    Till alla er som följt min historia om arvs tvisten över mormors arv. Så kan jag säga
    DET ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_laughing}
    Vi har enáts om en förlikning och nu är det över(hoppas jag)

Jätte glad är jag och jag vill passa på att tacka alla er som varit med och följt detta spektakel och stöttat med kramar och goda råd. Ni vet vem ni är och jätte jätte tack från mig{#lang_emotions_kiss}

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 21:42:17 följande:
    Hallååååå Tjolla vill meeeeeeeeeeeed!!!
    Men hallåååååå har jag missat att det är lagersalg redan eller???????????????????
  • nikki2006
    Emmsan skrev 2009-03-31 21:44:48 följande:
    åhh hjärtat va sköööööönt
    tack tack emmsan{#lang_emotions_heart}pöss pösss
  • nikki2006
    JuliaochNelly skrev 2009-03-31 21:45:16 följande:
    Det vore ju kul om man kunde tajma in så man kunde träffa er ...vi ska ju åka hela la familja & passa på och gå på tivoli med det är ju så himla fint i köpenhamn. Och nu till den viktiga biten..hur mycket bör man ha med sig? på 4000 svenska kommer man långt då eller?
    Är datum redan satt????????????????????????????????
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 21:49:11 följande:
    Nej nej vi drömmer bara Åh vad skönt att det löst sig! Så glad för din skull!!
    Tack tack sötnos, du får inte skrämma mig så. Jag blev ju helt hispig hur jag skulle få ihopa pengar tills dess hi hi{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006

Blir mycket besviken nu, jag som var lite sugen på katvig lagersalg kommer absolut INTE åka. Först skall man ta sig dit sen skall man betala 400svenska kronor för att komma in. Nej det tar verkligen bort hela ideen med lagersalj. Meningen är ju att man skall tjäna på att åka. Jag kommer inte att åka i alla fall

• nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-04-01 14:27:20 följande:
    OT men nu är jag såååå glad. Svea har fått dagis plats. På världens bästa dagis, nämligen det jag jobbade på innan jag fick henne. ett litet dagis med bara en avdelning, en småbarnsavdelning. 13 barn o 4 tanter o en i köket Stoooooor gård. Perfekt!
    Grattis grattis{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-04-01 15:28:49 följande:
    nej du behöver inte mäta men tack ändå.....för jag ville ha mått på en 98.....den jag har är 110 och superlång så en 104 skulle vara bra men 98 kanske skulle funka med men jag vill ha mått på den i så fall....åååhhh varför är det så svårt att bestämma sig????
    Jag har en 104 från förra sesongen rosa/vit. Vill du att jag skall mäta den sen???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12