Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-03-23 20:11:37 följande:
    Usch vilken tuff situation Lider verkligen med dig!!!! Skickar en stor cyberkram!
    tack så jätte mycket, vad du är gullig. Ja det är tufft nu. Men det tar inte bort shopping suget. Fick in 5350kr på t igår{#lang_emotions_money_mouth}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-03-23 20:14:07 följande:
    Åh jag förstår att du är rädd Min familj slappnade inte av förränns jag träffade F...hängde som hökar över mig innan efter mitt försök när jag var 16... (lång historia...)Det är nog väldigt svårt att släppa henne ur sikte kan jag tänka mig, men samtidigt måste du ju fortsätta med vardagen. Tack Loppan blev iaf superglad Önskar jag hade haft tillräckligt med tyg för o få den helt i printet för gillar egentligen inte jeanslappen men man tager vad man haver.
    Jag hade också självmords tankar i tonåren. Men man förväntar ju inte sig att sin mamma skall ha det. Det känns ju helt sjukt.
    Ja jag måste gå vidare så man inte går under.
    Vad hemskat för dig och din familj att du mådde så dåligt Tur att du träffade F så han kunde hjälpa dig att läka
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-03-23 20:17:58 följande:
    skickar mera kramar jag också till dig och till dina mamma med
    tack tack så snällt{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006

alltså jag måste snacka lite shopping nu. Min önskelista är sjukt låååååååång nu. Jag gjorde en önskelista idag och den slutade på 25000kr. Var skall jag få de pengarna ifrån hi hi ????????????????

• nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-23 20:19:44 följande:
    Trevlig liten shoppingsumma iaf .-)
    ja jag är super shoppingsugen men måste först betala mina MÅNGA räkningar denna månaden. Det är den månaden när typ ALLT kommer på en gång Så det blir nog inte så mycket shopping just nu. Men jag har köpt en småfolket klänning var till barnen i alla fall och lite ida-t strumpor och Jessie behöver faktiskt lite mössor upptäckte jag nu när det blev varmare. Så lite vv mössor skall inhandlas och sen måste jag nog köpa skor till båda och gummistövar.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-03-23 20:23:29 följande:
    Ja ens mamma ska ju alltid finnas där liksom...man tänker ju att hon har barn och barnbarn att leva för i alla fall, det är väl ändå ett stort skäl!Ja F var min räddare i nöden...visade mig att världen inte var helt ond och att det fanns underbara killar också. Min familj pustade ut ordentligt precis som vi alla gjorde när min bror träffade hans nuvarande tjej...han var verkligen nere i botten också och en av mina systrar hade samtidigt anorexia som höll på o ta kål på henne så det min mamma gick igenom med oss tre samtidigt vill jag aldrig behöva uppleva...Både jag och min bror gick på lyckopiller ett tag men tyckte inte det hjälpte, snarare motsatsen, det är därför jag inte rekommenderat det för din mamma.
    Oj ni har verkligen haft det tufft. Vilken tur att det vände för er alla och att ni mår bra nu. Din mamma måste verkligen haft det tufft. Man vet ju hur mycket man älskar sina barn och att se dem lida är verkligen det hemskaste man kan uppleva.
    Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon tar för piller??? Men doktorn ändrar lite då och då om hon berättar att hon mår sämre.
    Måste nog ta och leta fram några kläder att ha imorgon{#lang_emotions_undecided}
    Tycker ni att man måste vara kol svart på begravning??????????
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 20:28:00 följande:
    Nikki--- All världens kramar till dig från oss!! Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för din mamma med allt!! Förstår det är hemskt *krama*
    tack så jätte mycket min vän{#lang_emotions_heart}Ja du vet ju hur hemskt det är att missta sin mamma aldeles för tidigt. Kan knappt tänka på det som nästan hände i fredags för då börjar jag gråta{#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    JuliaochNelly skrev 2009-03-23 20:32:45 följande:
    den listan skulle jag vilja se  *skickar en styrke kram med*Hej hej alla föresten
    Tack det är mysigt med kramar{#lang_emotions_kiss}
    Ja 700kr på NS
    meandi 3000kr
    molo 7000kr
    villervalla 5000kr
    katvig 6000kr
    småfolk 6000kr
    = pengar jag inte har
  • nikki2006
    jompa skrev 2009-03-23 20:34:53 följande:
    Nikki, tusen kramar till dig. Hoppas att din mamma hittar styrkan att orka fortsätta.Förstår att det måste vara riktigt tufft för dig.
    Tack så mycket för att du bryr dig, kram tillbaka. Ja hon behöver lite hjälp att komma över allt det som tynger henne nu. det har blivit alldeles för mycket för henne.
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2009-03-23 20:53:38 följande:
    nikki2006: Har inte läst allt, men fy va jobbigt det måste vara för er alla. Stor kram till er!! Hoppas det vänder till det bättre snart...Härlig shoppinglista du har . Jag vill också shoppa nu. Har haft köpstopp alldeles för länge nu efter månader med hemska jobbiga räkningar. Den här månaden ser inkomsterna bättre ut, men sambon tycker jag ska vänta lite tills vi har betalat räkningar och då ser hur det ser ut. Än så länge har vi redan lagat bilen för 2000, köpt två sommardäck för 1600... Tja, det rullar på. dett är pengar vi har lånat från andra konton som ska tillbaka nu ... kanske inte ser så ljust ut iaf ...
    tack så mycket vännen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12