Zvartaliljan skrev 2009-03-23 20:23:29 följande:
Ja ens mamma ska ju alltid finnas där liksom...man tänker ju att hon har barn och barnbarn att leva för i alla fall, det är väl ändå ett stort skäl!Ja F var min räddare i nöden...visade mig att världen inte var helt ond och att det fanns underbara killar också. Min familj pustade ut ordentligt precis som vi alla gjorde när min bror träffade hans nuvarande tjej...han var verkligen nere i botten också och en av mina systrar hade samtidigt anorexia som höll på o ta kål på henne så det min mamma gick igenom med oss tre samtidigt vill jag aldrig behöva uppleva...Både jag och min bror gick på lyckopiller ett tag men tyckte inte det hjälpte, snarare motsatsen, det är därför jag inte rekommenderat det för din mamma.
Oj ni har verkligen haft det tufft. Vilken tur att det vände för er alla och att ni mår bra nu. Din mamma måste verkligen haft det tufft. Man vet ju hur mycket man älskar sina barn och att se dem lida är verkligen det hemskaste man kan uppleva.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon tar för piller??? Men doktorn ändrar lite då och då om hon berättar att hon mår sämre.
Måste nog ta och leta fram några kläder att ha imorgon

Tycker ni att man måste vara kol svart på begravning??????????