Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-26 20:38:15 följande:
    Nikki; suuperfina inköp. Toppen med ta 3 bet. 2. Då måste man ju passa på
    Ja eller hur . och hör och häpna så behöver barnen faktiskt skor nu. Annars köper man ju ofta bara för att  man vill ha.
  • nikki2006
    Helle skrev 2009-03-26 20:43:06 följande:
    nikki: superfin shopping! Men vilken hund ni har Stoor, skulle aldrig våga komma hem tilll er Vet att du haft det jobbigt på sistone så jag skickar en stor kramjulia och nelly: fina katvig Jen80: urgulliga Ava - jättefin klänning.Puffar lite för en regnbyxe-fråga. Antar att det är helt kört men hoppas på att nån vet nån butik som har massa gammal Katvig kvar.
    Tack för kramen. Men du kan lugnt komma hem till oss, Ozzi är världens snällaste{#lang_emotions_wink}Skulle det komma inbrotts tjuvar till oss så hade han slickat ihjäl dem hi hi.
    Känner mig så glad över skorna
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-03-26 20:43:12 följande:
    Ahh! Ja det är man ju nojjig för... *uhh* Ja visst kan vindruvor ställa till det i magen?? Milo hade ätit det hemma en eftermiddag och dagen efter bajsade han svart/grönt med druvor i. *mmmm*
    mys pys
  • nikki2006
    Jessys skrev 2009-03-26 20:52:21 följande:
    Vet att ja inte hör hemma här men ville bara säga att det är så fina inköp å fina barn i bt. *kram
    alla är välkommna och kram tillbaka{#lang_emotions_laughing}
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-03-26 20:56:40 följande:
    Hej tjejer!!Tittar in en snabbis innan jag ska sätta mig och sy 1000 miljoner paljetter på min dotters konståkningsklänning.....blääää Vad fin shopping Bubblan och Ida var superfin i lila randiga katvigklänningen. Definivt behålla!! Nikki vad superbra med ta 3 bet. för 2. Superfin shopping och dem skorna är tokfina. Har funderat på att köpa såna till mig men får se senare om dem finns kvar i min storlek nånstans när jag har råd. Köpstopp och miljarder räkningar denna månad Sänder en stor styrkekram med och hoppas din mamma mår bättre snart. Ava är ju såååå söt och i den SVEA klänningen var hon ju gudomlig. Jag fick hem lila randig katvig (inte velour) men den var ju skitlång ju Vill ju inte byta till mindre för den blir ju så tajt upp till då men jag skulle vilja ha den lite kortare. Kanske ska fålla upp den en bit.....jag som hatar att sy. 
    tack så jätte mycket för kramen{#lang_emotions_kiss}
    Blev själv super nöjd och ja de skorna är faktiskt jätte fina. Vill ha de med pärlplttor med men jag börjar med dessa eftersom de blev lite billigare så får vi se om damerna ger dem godkännt

Jobbigt med alla paljettaerna, vilker super jobb. Lycka till med det. Jag har nog inte lagt upp klänningen om du tänker sälja den sen. Men skall du inte sälja så säger jag lägg upp den

Kram och god natt nu skall jag nanna för jag jobbar imorgon bitti
  • nikki2006
    ÖNadja skrev 2009-03-29 20:27:49 följande:
    OT Hjälp! Men hur skulle ni ha gjort?Vi har hand om min mammas hund till på tisdag och det är bara jag och Elvis hemma. I vanliga fall brukar jag rasta henne utanför lägenheten innan det är dags att sova.Men idag så har hon ätit en halv fläskfile som var marinerad (och stekt) , jäkla hund passade på när vi va borta.., och hon lär förmodligen behöva skita innan natten. & ja tror inte att hon skiter typ utanför porten.Tänkte att ja kanske skulle kunna gå med hon typ 2-300 m hemifrån, fram å tillbaka. MEN då blir ju Elvis ensam hemma, kanske 10 min..han sover ju visserligen..men ändå..Hur skulle ni ha gjort?
    Vi går ut med vår hund på kvällen. Ibland stannar en av oss hemma men ibland är man själv och hunden måste ut så då går jag en lite mindre runda bara. Tycker inte det är så farligt om man låser och bara går en liten runda på 5 minuter. Har ALDRIG hänt att barnen vaknat under tiden.
  • nikki2006
    ÖNadja skrev 2009-03-29 20:41:36 följande:
    skulle ju iof kunna gå fram å tillbaka mellan husen, då ser ja hela tiden porten å får gå förbi hans fönster hela tiden.Vad tror ni om det?
    Verkar som en plan tycker jag. Då har du koll på porten .
  • nikki2006

Hej hej
    Liten fråga, ni som köpt katvig mössan lila randig. Vilken stl har ni tagit. Funderar om jag skall ha stl 2 till båda mina flickor eller om det räcker med stl 1 till Jessie?????

• nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-30 19:16:32 följande:
    Jopp! Dom är låga i ryggen, men det tycker jag bara e lite coolt faktiskt, dom sitter lite tufft så där tycker jag Strlk 2 är rätt stor tycker jag.. Bubblan har den men även Bella som fyller 11 nu..Den är liksom lååååång
    Då borde det ju räcka med stl 1 till Jessie hon har ju rätt litet huvud.
    Tack för hjälpen och vilken cooling bild på bubblan{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-30 19:17:36 följande:
    Ja det händer ibland att de är så där mysiga Felicia har stl 1 på den, och det funkar bra men jag märkte att den faktsikt var något mindre än de älder i samma storlek.
    Jag har inga av deras mössor sen tidigare. Jag köper mest vv mössor men var sugen på att testa en katvig. Om F kan ha stl 1 så måste det ju räcka till lillefis
    Tack för att du hjälper mig kram kram
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12