melizza skrev 2009-03-26 20:56:40 följande:
Hej tjejer!!Tittar in en snabbis innan jag ska sätta mig och sy 1000 miljoner paljetter på min dotters konståkningsklänning.....blääää Vad fin shopping Bubblan och Ida var superfin i lila randiga katvigklänningen. Definivt behålla!! Nikki vad superbra med ta 3 bet. för 2. Superfin shopping och dem skorna är tokfina. Har funderat på att köpa såna till mig men får se senare om dem finns kvar i min storlek nånstans när jag har råd. Köpstopp och miljarder räkningar denna månad Sänder en stor styrkekram med och hoppas din mamma mår bättre snart. Ava är ju såååå söt och i den SVEA klänningen var hon ju gudomlig. Jag fick hem lila randig katvig (inte velour) men den var ju skitlång ju Vill ju inte byta till mindre för den blir ju så tajt upp till då men jag skulle vilja ha den lite kortare. Kanske ska fålla upp den en bit.....jag som hatar att sy.
tack så jätte mycket för kramen

Blev själv super nöjd och ja de skorna är faktiskt jätte fina. Vill ha de med pärlplttor med men jag börjar med dessa eftersom de blev lite billigare så får vi se om damerna ger dem godkännt
Jobbigt med alla paljettaerna, vilker super jobb. Lycka till med det. Jag har nog inte lagt upp klänningen om du tänker sälja den sen. Men skall du inte sälja så säger jag lägg upp den
Kram och god natt nu skall jag nanna för jag jobbar imorgon bitti