Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 09:02:31 följande:
    samma här faktiskt tänkte hålla mig lite & se vad bombom får in känns meningslöst & betala massa frakt i onödan....dessutom betalade jag halva semestern igår så shoppingkassan blev tom
    Shoppade ju lite rea kläder på Bombom igår, hade hoppats på mer Molo men det var ju uttplockat, mest mini storlekar kvar.

Vad blir det för semester?
    Vi måste också snart planera vår semester, men den får mina bonus pengar betala.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-01-11 09:08:11 följande:
    Kan tänka mej det, men jag är super glad att jag fick tag på Katvigs turkosa velorisar.
    Ångrar dock att jag inte köpte lite mer Katvig mössor och sånt.
    JuliaochNelly skrev 2009-01-11 09:09:34 följande:
    Åååå upptäckte igår att viggos fleece overall sitter på gnällen hur sjutton gör man nu då.hur långt in på året funkar fleeceoverall??måste ha blivit senil men jag minns inte vad jag hade till Nelly.
    Fy va surt...ja, då köper man en ny
    Vi använde våran ganska länge förra våren, perfekt i vagnen och bilen.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:13:21 följande:
    JuliaochNelly: Ska ni till värmen!? Vi hade bestämt oss för att åka runt påsk kanske, men nu funderar vi ju på att bygga hus å då lär de inte bli någon semester på lääääänge.Nova: De va bara första månaden som hon va vaken en gång runt 3, 4. från 5 v ålder som hon mellan 23 å 6 ungefär... Folk frågar hur jag gör, Jag ger henne tonvis m mat på dagen så vaknar hon inte för att hon ehungrig iaf Ängel: Ska ni oxå till sol och bad?
    Jaaa, fast sol och bad semestern tar vi nog till hösten, skönt att sticka iväg då. I sommar blir det nog Sverige, funderar på att åka neråt landet.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:19:33 följande:
    Skåne e fint
    Ja visst är det
    Får nog bli lite Skåne och Danmark tror jag.
  • ängeln83

Juliaonelly
    Jag tror inte det kommer några overaller nu till våren, men jag är inte helt säker.

• ängeln83

Liam har 86 ifrån förra kollektionen och den är nog mer som en 92. Den är stor i år så jag hoppas han kan ha den nästa vinter också.

• ängeln83

Kikar in igen, Liam somnade precis, skönt med lite lugn och ro en stund
    Mamma ringde nyss och bjöd oss på middag, blev så glad för jag är inte sugen på att laga mat idag

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 12:22:00 följande:
    Hej flickor! Shoppas det idag?
    Hej hej
    Njaa...idag ligger jag låg med shoppingen, sitter och spanar lite på T.
    Själv då?
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-01-11 12:25:28 följande:
    någon som vet var jag kan hitta en Molo rainbowjacka stlk 92? På rea. ärets rainbow, förra årets 86.
    Bombom hade en del Molo jackor på rea (50%), tror det hängde en rainbow jacka...eller om det var en overall.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 12:41:10 följande:
    Haha du shoppade nog så du klarade dig igår
    Jaaa, jag gjorde väl det, men mycket vill ha mer. Dessutom är jag extra shopping sugen nu när jag väl kommit igång igen, shoppade ju ingenting i dec.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12