Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ooops, nu råkade jag shoppa en regnbågs tröja också, trots att jag redan shoppat för 2000 kr idag, mycket vill ha mer.
    Visst passar väl regnbågen ihop med Katvigs turkosa velour?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Men guuuud va små Katvig velorisarna är, köpte 98, dom är 1 mudd kortare än Lindex velorisar i 92. Ångrar lite att jag inte bunkrade upp med 104 också, nu när det var 50%.

• ängeln83
    Jen80 skrev 2009-01-10 19:42:38 följande:
    Vart fanns rosa/randig body?Åh, jag vill oxå shoppa!!!
    Denna? Såååå fin.
    www.eleraff.se/Default.aspx
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-10 19:47:49 följande:
    Hej tjejerShoppas det något?
    Hej hej

Japp Här shoppas det för fullt. IRL shopping under dagen och nu blev det en regnbågs tröja också, väntar hem 5 paket nu.
  • ängeln83

Duntoffla

Blev så glad när dom turkosa velorisarna fanns på rea, 150 kr känns mer ok än 300 kr
    Hum...
    Molo nyheter: regnbågs tröja, dalmatin tröja och turkost stars linne.
    Och från T: Utterbody och Småfolk tröja.

Förresten, passade inte Småfolk flodisarna Noel?

• ängeln83

Visst brukar det väl krångla mer order bekräftelse från Eleraff, för jag har inte fått nån.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-10 20:04:27 följande:
    Ja, det är verkligen ett bra pris. Jag gav 174 för mina under kalendrarna. Också nöjd. Massa fint på gång hem. Vilken Småfolk?Flodisarna var lite skum. Blev liksom lite puffärm så han såg lite girly ut. Synd för jag gillade trycket och sambon tyckte den var ascool. Folkabussarna satt bättre.
    Ångrar att jag inte köpte 104 också, 98 var ju ganska små. Men herregud vilken underbar färg det är *käääär*.

Va tråkigt med flodhästarna, dom är ju så fina annars. O va jobbigt det är att modellerna varierar så, antingen är dom tok små eller jätte stora, skönt att det finns några som är mer normala iaf.

Denna Småfolken, egentligen en storlek för liten men jag drog en chansning, Liam har ju en t-shirt som jag tror är från samma kollektion och den är fortfarande stor i 74/80.
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=81598657
    (inte min auktion)
  • ängeln83
    loveliva skrev 2009-01-10 20:06:03 följande:
    Ja det brukar det särskilt om man betalar med kort. Nu vlade jag förskottsbetalning och då fick jag bekräftelse direkt.
    Aha, jag betalade med kort, hade för mej att jag blivit utan innan också. Kanske bäst att skicka ett mai.
  • ängeln83
    LykkeLee skrev 2009-01-10 20:11:29 följande:
    Jag är mest såld på småfolks kläder.. tycker dom är sååååå fina.. jag har hört att Molos kläder tappar färgen så fort.. jag har inte från Molo men jag funderar på att köpa.. men hur tycker ni att dom är i färgbeständighet??
    Är också en sucker för Småfolk, deras kvalite är oslagbar. Men jag tycker att Molo håller sej ganska bra också, dock kan dom bli tvättluddiga ganska så snabbt, speciellt dom mörkare printen.
  • ängeln83

Duntoffla

Hade absolut kunnat köpa 104. Jämförde med Lindex velorisa i 92 och Katvigs är en mudd kortare.

Verkligen irriterande, man vågar ju knappt köpa utan att ha sett dom IRL först. O jag är såå störd på att jag inte kunnat köpa en enda ur vinterns kollektion. Hoppas vårens t-shirtar blir normala i storlek.

Hur mår Noel förresten? Har ni börjat med inskolningen än?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12