Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-14 22:37:34 följande:
    LAWoman Everlonns kombo (eller är det din) med dalmatiner byxor o den vitprickiga kortärmade tröjan med blå botten och illrosa band.. Fanns den till baby? Eller var det bara större strlkar?
    Dock finns ju långärmad tröja i baby i de färgerna....bubblan har bilder på det i BT
  • LA Woman
    isako skrev 2009-01-14 23:24:11 följande:
    *pust*Nu har jag skickat iväg min beställning.. 3300 ca.. Jävlar.. Nu gäller det att sälja järnet på T Men är faktiskt lite ledsen över den där fina tröjan jag tänkt matcha till dalmatinerna.. :(
    Min beställning ligger nog också på runt 3500....och då har jag redan shoppat 2 tights, i byxa, 2 tröjor och 1 klänning från nya kollektionen
  • LA Woman
    isako skrev 2009-01-14 23:27:16 följande:
    Harredan köpt två dregellappar o två tröjor hahavoine voine.. Mer övertalning kommer att behövas INNAN han får se prislappen
    Åhhh min make ska då rakt inte få se några prislappar inte Han mådde riktigt illa när han såg prislapparna inne på Po.p så han skulle nog inte må så bra om han fattade att bara klänningen jag kom hem med igår kostade 500
  • LA Woman
    isako skrev 2009-01-14 23:36:05 följande:
    Tur man har en snäll gubbe som har dåligt samvete för att han aldrig är hemma (Jobbar jämt!!) Du har förresten inte ångrat dig? Är din sötnos till salu Hon hade lindat mig kring sin lillfinger på 1,5 sekund! Hur kan du någonsin säga nej till henne med dom ögonen?
    Haha, ikväll var hon nästan liiiite, (men bara liiite ) till salu när hon inte ville sova. Sen är hon inte riktigt lika bedårande när hon får sina utbrott Hon kastar sig på golvet, slänger saker omkring sig och slår sin lilla näve i golvet och vrålar....men jo, lite söt är hon nog då också
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:42:41 följande:
    Haha...hon och Noel kan bilda klubb. Han gör likadant. En riktig argbigga emellanåt.
    Undra bara hur de blir i tonåren om de är så här redan
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:41:53 följande:
     Gullunge! Jag gillar inte att det är camo på Dinosarna, annars hade jag shoppat ett linne. Ränderna är fina. KÖÖÖÖPP! Fraktfritt nu ju! Jag funderar på regnbågströjan
    Allt i regnbåge är underbart  Det blir en hel del sånt här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12