Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-14 23:46:14 följande:
    Då skulle ni hört min son ikväll Heeeela vår håla hörde hur han blev ap-förbannad för att vi ville att han skulle bada direkt när han kom hem från kompisen (grannkillen). Han ville ju leka en stund först.. Jiisses.. VAR har han fått det humöret från?? Emma kan vara lika ilsk hon om hon inte får som hon vill, men de är sååå söta ändå men som sagt, var har dom fått det där humöret från?? Inte från sambon, lugn som en filbunke.. O inte från mig, för jag har mitt kvar
    Haha Jag har ju då en stor tös också och hon kan verkligen höras...ett tag tjöt hon som en stucken gris när man tvättade håret på henne så jag fick ju förklara för grannar att jag faktsikt bara tvättade håret på henne och inte misshandlade henne...det kunde lätt ha misstolkats annars
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:49:00 följande:
    Älskar regnbågen men vet inte riktigt om jag gillar den nya gröna randen eller inte. Måste nog se IRL. Har snart gjort mig av med Noels gamla regnbågströja och en sprillans ny (gammal) suit hänger i garderoben här hemma
    Usch ja, den fasen har vi också gått igenom med den stora, kanske inte legat ner men you know....då ville man bara gå därifrån och låtsas som om ungen var nån annans

Jag gillar den gröna randen bättre nu än på den gamla måste jag säga Har sett den IRL dock och jag förstår att du vill se själv
  • LA Woman
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:59:54 följande:
    Igår så skrek Lucas som en stucken gris, jag rusade dit i tron att han slagit sig halvt fördärvad eller nåt. Emma satt för nära honom o andades på honom... "hon andas min luft, jag kan inte andas" Syskonkärlek.. den är uuuuuunderbar
    Ljuvligt När min moster var på kyrkogården och la blommor på barnens farmor och farfars grav så sa hennes dotter att hon minsann inte ville bli begravd jämte sin bror, för han sparkades så mycket Barn är underbara
    isako skrev 2009-01-15 00:00:06 följande:
    Nää tjejer.. Nu kallar sängen CU
    Godnatt
    Duntoffla skrev 2009-01-15 00:00:54 följande:
    Jag kan tänka mig att den är mer lättmatchad än den gamla. Kanske smiter in på Matador i dagarna och spanar in den.Go natt var det ja...segt att slita sig.
    Ja, allt det gröna till är fint Godnatt
  • LA Woman

God förmiddag tjejer

Har redan hunnit shoppat idag Pärlplatteleggingsen gick nämligen inte att ombeställa i 140 så nu knep jag ett par på Krumelur till stortjejen Hon ska få en gul jeansklänning som blir kanon både till de tightsen och de med Sunset Blvd. Både jag och stortösen är nöjda! .-)

• LA Woman
    SmillaMilla skrev 2009-01-15 11:20:17 följande:
    Nåfon som har en fleece jacka från småfolk? Hur är de i stl? Min lokala butik har en i stl 98. Men jag kan inte få ur den ur huvudet. Den är ju sååå fin. Men kanske jätte stor till Svea?
    De är relativt små i storlek fast lite breda, men här finns annars en i 86-92 http://www.tradera.com/Underbar-Lurv-jacka-Smafolk-i-stl-86-92-auktion_81406107
  • LA Woman
    saturnina skrev 2009-01-15 11:22:01 följande:
    var hittade du pärlplatteleggings förutom krumelur?LA Woman skrev 2009-01-15 11:21:03 följande:
    Har bara sett dom där men B&R gjorde en ombeställning och tog in en del i 140 till mig men just de var slut.
    Buttelina skrev 2009-01-15 11:24:08 följande:
    ja det är jobbigt är den stor kan du ju ha den till hösten också! perfekt ju!
    Usch ja, jag måste hejda mig Oskyldig
  • LA Woman

Min lilla lista

Köpt:
    Butterfly/pärlplattetröja 92
    Butterflyleggings 92
    Dalmatinertröja med röd/vit arm 92
    Röd/vit byxa 92
    SunsetBlvdklänning 98
    Starleggings 98
    Pärlplatteleggings 140

Beställt: