Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-03 23:27:28 följande:
    fixat
    Tack!

Nix, nu är det läggdags här! Ännu en sen kväll...
    Har en tendens att fastna här
    God natt på er!
  • Magda78

Hej på er!
    Nu var det länge sedan men det har varit fullt upp med en massa saker samt att vi varit lite på resande fot.
    Ser att Alfred blir stor kille och fyller 4 år idag - GRATTIS! ( i morgon fyller vår tjej 2 år!) Var tar tiden vägen, liksom?!
    Och så måste jag ju passa på att gratulera incommunicado till den växande magen - så spännande och mysigt!

• Magda78
    Emmsan skrev 2009-03-12 12:12:13 följande:
    tack hjärtat får se om alfred får en kul födelsedag med en lillebror som just nu kaskad kräker
    Usch och fy! Stackar'n! Hoppas han kryar på sig. *kram*
  • Magda78

Hej på er!
    Kikar in lite snabbt (från födelsedagsfirande)... mycket fina kläder nu i bt och jag blir så klart nyfiken på var Butte fyndat så fina Småfolk-tröjor?

• Magda78
    Emmsan skrev 2009-03-13 13:52:43 följande:
    hmm funderar på o sälja min katvig overall OBS INGEN ANNONS den är ju bara använd en ggn men va tror ni man kan få?
    Vad är det för storlek? Är du inte nöjd? Fiin är den iaf
  • Magda78
    Emmsan skrev 2009-03-13 13:57:03 följande:
    den är i 86 nypris 800 kr men 600 måste man väl ändå kunna få eller?? känner att jag måste ha en i stl större så den klarar hösten oxå är suuupernöjd :)
    Synd att den inte var större
    Med tanke på att den knappt är använd så tror jag inte att det är någon omöjlighet alls.
  • Magda78
    Saga skrev 2009-03-13 14:21:49 följande:
    Idag fick jag hem Nova Star till lillebror och jag är helt kär, harem är så himlans coola!
    Åh, jag funderar på om jag ska beställa eller ej?! De ser så himlans mjuka och snygga ut!

Sedan undrar jag var jag kan hitta IdaT's regnkläder. Söker storlek 98/104 och på barnlyan var byxorna (redan) slut, de lila. B&R hade (bara) hela set men jag köper gärna bara byxorna om jag inte hittar hela setet till superpris Någon som har koll på vad setet kostar?
  • Magda78
    Emmsan skrev 2009-03-13 15:59:52 följande:
    hehe nää inte än iallafall hahaha hjälp mej nu tjejer men ni måste va ärliga ;) www.familjeliv.se/Forum-3-28/m42294625.html
    Hoppsan --> vad gäller maken.
    Alltså den lila jackan är absolut en keeper! Jättefin - både på tjej och kille! Att det är lite rosa på ärmarna är ju bara (extra) fint
    Personligen så tycker jag (och sambon håller faktiskt med) att det fungerar bra med rosa och lila på sonen. Han har en hel del i de färgerna. Så länge det inte är volanger och allt för mycket krims-krams så tycker jag absolut att det fungerar! Du få mjuka upp mannen lite
  • Magda78
    Magda78 skrev 2009-03-13 13:54:56 följande:
    Hej på er! Kikar in lite snabbt (från födelsedagsfirande)... mycket fina kläder nu i bt och jag blir så klart nyfiken på var Butte fyndat så fina Småfolk-tröjor?
    Butte?!
  • Magda78

Tjenixen!
    Visst är det skoj med nytt men jag har ännu inte på vårens kläder. Tycker att det finns en massa fint!

Fin elefantklänning som det länkades till...

• Magda78
    Fiffa5 skrev 2009-03-16 15:27:33 följande:
    Jag gillar inte ens aquaflower-printet... *duckar*
    Då får jag nog också ducka Eller i alla fall viska...
  • Magda78

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-16 15:01:38 följande:

Nä, nu ska jag ta och fota lite T grejer.. Ska ut med en laddning till i kväll hade jag tänkt Cu sötisar!
    Så då är det dags att hålla koll inge då Norpade ju ett par randiga leggings här om dagen...
  • Magda78
    Buttelina skrev 2009-04-06 09:50:12 följande:
    hej gums. såg att du frågade igår angående manual till d40. jag har en sån.. fick det med kameran
    Nu var det länge sedan jag var här känns det som men tiden har inte räckt till sen sista tiden...
    Men jag antar att ni hoppar vidare även utan mig ;)

Vilka fina byxor Butte! Det är alltså frotté från Lindex? Vad kostar de?
  • Magda78
    Smultronhjärta skrev 2009-04-06 07:48:08 följande:
    God morgon! Vad jag skulle vilja ha en son som gillar att sova på morgonen..Här är det god morgon senast kl 6 vardag som helg Krya på sig till Milo!
    Åh, det där kan jag skriva under på... önskar att mina kunde ta lite sovmorgon någon dag också... men det är bara önsketänkande från mig det. De är inställda som en klocka på typ 06-06:30 *pip*
  • Magda78
    melizza skrev 2009-04-06 09:01:15 följande:
    Gomorron!! Så fina barn och vårbilder i BT Jag köpte denna på köp nu igår *nöjd* www.tradera.com/SMAFOLK-t-shirt-HELT-NY--aukt...
    Den är fin! Sonen har en sådan och den gillar han skarpt! Kommenterar alltid glassbilarna när den tröjan åker på
  • Magda78
    Buttelina skrev 2009-04-06 10:19:25 följande:
    det är knikcers men jag har strl 92 som knickers till lillebror och 104 som långbyxor till honom. sååå himla fina! de kostar 79kr
    Knickers it is! Bra pris var det ju också minsann!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12