Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-13 14:03:27 följande:

sööötnosen i bildis
    Var tvungen o tänka... o leta lite...
    KL Kids är det andra stället!
  • Magda78

Everlonn skrev 2009-01-13 14:01:47 följande:

Den är nog lite svår att hitta nu efter reorna..särskilt i 92...men man vet aldrig
    Nä, man vet ju aldrig
  • Magda78

snigelina skrev 2009-01-13 15:14:41 följande:

Jamen. Jag väntar ju på.. hmm.. 28 plagg. Gulp..
    Oh my Inte illa!
  • Magda78

Thezzizen skrev 2009-01-13 14:40:13 följande:

Hej, Skriver aldrig här men följer er ständigt. Tänkte höra om ni kunde hjälpa mig...  vår butik har slutat med ida t hemma. Någon som sett den rosa katttröjan i strlk 86 ngnstans på nätet plus babyfiltarna??? har letat med utan resultat... Sen söker jag också Molobyxan (kan den heta berta) med prickar i olika färger,  har sett en på tradera , de med lång mudd nedtill?
    Undra om du inte kan hitta filtarna på Mybaby och så kanske på EST (har inte kollat så jag är inte säker...)
  • Magda78

JuliaochNelly skrev 2009-01-13 15:22:36 följande:

ska lägga till dig har haft samma problem som någon annan här med tokiga personer med tusen åsiker om att man köper mycket kläder till sina barn osv osv blir tokig på sån skit ... lägger till dig nu
    Här är en till som är lika nyfiken men kanske inte shoppar lika mycket
  • Magda78

LLM och Matador har i alla fall lagt upp mer än igår

• Magda78

Rååsa Smurfen skrev 2009-01-13 15:38:52 följande:

fundera okså på att lägga ut sommar kläder snart ,har kikat på några på T som verka gå bra ,har  en hel säck full att lägga ut
    En hel säck! Får man fråga vilken stlk ifall man ska hålla koll?!
  • Magda78

Jen80 skrev 2009-01-13 15:48:40 följande:

Ja, det är tråkigt att höra sånt. Jag har redan sagt till henne en gång och vi lade allt sånt snack bakom oss. Men nu igen så började hon ifrågasätta och undra. Varför liksom?!
    Att det finns de som orkar kan man ju undra?!
  • Magda78

JuliaochNelly skrev 2009-01-13 15:47:36 följande:

haha det är ju aldirg ett problem lägger till...
    tack!
  • Magda78

lillronya skrev 2009-01-13 15:56:33 följande:

Emellanåt tappar jag också sugen att fota alla fina kläder pga såna kommentarer. Vi förväntas inte köpa dyra kläder eftersom vi har många barn. De ska ärva efter varandra och se sletna ut, tror jag.
    Helt ot i eran diskussion men har du ny avatar? Jättefin!!!

Och fö så håller jag med! Att man orkar lägga energi på hur andra klär sig/vad andra köper... Då kanske man har lite att göra eller har stora problem? Visst,_tänka_kan man ju göra men man kan ju tänka efter en gång extra innan man vräker ur sig saker och ting.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12