Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

www.tradera.com/MOLO-BYXA-STRLK-86-MULTIFARG-auktion_82744242

De va hon som fick så sjukt bra för prickarna!
    Kanske man provar sej på att buda på dom där. Va lite osäker bara på om mudden va totalt urtvättad, men ja litar på er! =)

Vann dom här förra veckan:

www.tradera.com/auction/auction.aspx

Dom va då finare på bild än i verkligheten. Dom var mer urtvättade an vad som syndes..det va lite synd, men fortfarande fina!
    Men nu gruvar ja mej ju för att tvätta dom, för tänk om de far ännu mer färg?!

Nåt snyggt förslag till båda brallorna..? =)

• ÖNadja

THEA och Grodan skrev 2009-01-28 20:04:20 följande:

Säljaren hänger i denna tråd och dy kan shoppa lugnt.
    Haha Ja, då kanske hon sitter hemma å skrattar åt mina funderingar! =)
  • ÖNadja

THEA och Grodan skrev 2009-01-28 20:06:06 följande:

Det senare printet med landskap är ganska "urtvättat" i looken, inget konstigt alltså.
    jahaa..de ska alltså vara så.. synd, för de hade varit snyggare i klarare färger...

Tips på tröjor till?
  • ÖNadja

THEA och Grodan skrev 2009-01-28 20:10:39 följande:

Dessa
    dom där vill jag ha. Vilken storlek är det? kan ge dej min adress så är det bara att posta! =)

Ja hittar aldrig nå på lindex, alla velour byxor är alltid slut och tröjor finns sällan i rätt färg. Har du handlat i butik eller på nätet?
  • ÖNadja

OT men hur är lindex pojkstorlekar?

Elvis har 86 nu, vad tror ni från dom 86 eller 92? tänkte på dom enfärgade som THEA och Grodan la in. =)

• ÖNadja

SmillaMilla skrev 2009-01-28 20:21:28 följande:

Kolla in min underbara dotter. Inte helt ot för hon har ju molo på sig.

Filmad strax innan jul så för en månad sedan ungefär. Visst är hon söt
    så himla söööt!!
  • ÖNadja

Butte: ååh, va dinosarna är snygga! Hade tänkt försöka hålla mej ifrån dom då ja tycker dom är lite för dyra för min börs..men ja vet inte..ja kanske veknar och måste köpa ett par! =)

Ja missade ju byxorna på T igår, också gick dom för 73 (?) kr! oj, så surt de kan vara ibland att man har minne som en guldfisk! =)

• ÖNadja

Buttelina skrev 2009-01-29 12:44:10 följande:

men SKIT i att dom är dyra! bara KÖÖÖP för dom är ju så coola
    Haha

tror du ja vågar mej på en 92 till E?
    86 stjärnor sitter jätte bra nu, inte för mycket för stora, utan ganska perfekta nu. =)
  • ÖNadja

Buttelina skrev 2009-01-29 12:57:04 följande:

byxorna? de är GANSKA så stora i strl... lite bredare.. men muddarna är skitbra! köp 92 fast 86 funkar också om inte 92 finns I suit ska du ju köpa 92
    så länge muddarna är bra så funkar de nog! =)
    Är faktiskt gooode sugen på suiten, men där ska nog hejda mej. Känns inte som att ja kommer att använda så mycket suit i sommar och då blir den nog liggandes tills den går att köpa på rean och då har ja ju gjort en dumt köp! =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12