Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-24 18:22:54 följande:

I de ribbade byxorna har jag 98/104 till en kille som vanligtvis har 98 och/eller 104 i byxor. Passar jättebra. I tröjan har jag 110/116 och den passar bra så där är det nog bra att gå upp en stl.
    då blir de nog som ja tänkte. 86/92 på brallorna och 98/104 på tröjan (hur sjukt det är låter!) =)
  • ÖNadja

gosmamman skrev 2009-01-25 21:48:38 följande:

ingen som e här ikväll som har vv mössorna?
    vi har en velour mössa. Myysche liten i storlek! =)
  • ÖNadja

Butte: Supersnyggt shampoodle i orange! Nu blev ja ju också sugen på ett sånt..!! =)

• ÖNadja

Duntoffla skrev 2009-01-25 21:59:43 följande:

På deras utförsäljning igår ute hos oss där vi bor (Värmdö)
    Herregud, du hade ju fyndat hur bra som helst! dom måste ju ha haft mer är 50% rea..?

Vad jag blir avis på alla er som lyckas hitta så "fina" reor, här uppe är det väääldigt sällsynt. Bästa rean som varit här på länge va nog Babyproffsens i fredags som hade 50%, och då gick man i skola!
  • ÖNadja

God morgon!

Butte: Vad tror du, skulle Elvis passa i orange shampoodle..? Du som vet hur färgen ser ut i verkligenheten..?! =)

• ÖNadja

lillronya: Jade som bestämde mej idag att, "nä, det oranga shampoodle får vara" ja har handlat nog sista tiden för att vara jag. Men då sätter du in bilden på settet och nu sitter jag och velar igen!! =)

Det skulle ju vara så himla vårfint! =)

Elvis har 86 nu. Hur länge tror du han kan ha ett set i 90?

• ÖNadja

ängeln83 skrev 2009-01-28 19:38:39 följande:

Verkligen lyckos lixom Kommer ihåg när jag sålde den här Katvig summersuiten med luva, köpte den för 159 kr och fick 379 kr för den på T, helt sjukt.
    de va ju inte dumt. Ja köpte min för 74,50 + frakt. Kanske man måste lägga ut den..? =)
  • ÖNadja

maugu skrev 2009-01-28 18:45:37 följande:

den personens auktioner finns det en del spöken hos-dvs BUDA inte..Kan inte säga mera just nu men UNDVIK!!!!
    vad menas med spöken..?

hade en tröja i minneslistan, men efter ett maila fick ja veta att de va fel storlek så ja la aldrig bud..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12