Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-04-02 08:39:12 följande:
    Ja det är hennesfavoritfärg. JAg tyckte hon skulle ta den lila.
    Den lila var också jättefin- mer praktisk i färgen kanske{#lang_emotions_dreamer}

Nu har jag pratat med Traderas support som stängde ner alla mina auktioner och tog bort avgifterna så ikväll får jag göra ett nytt försök*suck*
    Men jag hann få 2 köp-nu Alltid något
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God kväll..

Idag har dagen ägnats åt att försöka övertyga min äkta hälft om varför jag behöver åka på ännu en salg{#lang_emotions_dreamer} Sen fick Max en, enligt maken girly, Småfolks t-shirt enbart för att jävlas

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-02 19:17:21 följande:
    Gick övertalningen bra? Vilken t-shirt blev det? ÅÅ jag sitter med 250 danska på mitt TS konto och hittar inget jag vill ha! Apdryygt!
    Övertalningen pågår fortfarande
    T-shirten syns i bt- 110kr var den värd{#lang_emotions_tongue_out} Fanns även finaste lila fjärilströjan med gula kantband för halva priset men den vågade inte ens jag plocka med mig hem  
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-02 19:35:37 följande:
    vad fiiin den lila med fjärilar lät fanns inte en 110/116 va
    Du har tröjan jag pratar om...jag tror det är fjärilar på den{#lang_emotions_dreamer}lila och vit med gula kantband och detta var en 98/104. Annars var det snålt med gamla modellen- t-shirten jag köpte fanns det flera av och vit/rosa t-shirts med äpplen tror jag det var på..
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-04-02 20:07:43 följande:
    Det är det värt . Jaga du henne också. Gb-terra henne!
    {#lang_emotions_surprised} Terra!!

Jag har diskussioner för fullt- 2 veckor kvar ju!
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-04-02 20:14:06 följande:
    Jag terrar, måste veta idag jue
    I så fall får du nog bestämma att Stormis ska åka vare sig jag sitter i bilen eller ej för här lär jag inte få igenom något svar ikväll. Behöver minst helgen till att "poppa popcorn"
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-04-02 20:29:18 följande:
    Ok. men OM du FÅR åka, vilken dag är det då som gäller? Jag har ännu heller ej clearat barnvakt till fredagen, hoppas att det kan lösa sig.
    Jag har inte heller säker barnvakt fredag ännu men maken har mjuknat aningens
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-04-02 20:32:34 följande:
    Jag har inte heller säker barnvakt fredag ännu men maken har mjuknat aningens
    Så just nu har jag kvar lite sweet talk med svärmor som visst är ledig alla fredagar*himla lägligt*{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Viktig fråga- jag är ju då ute efter ganska "färska" ränder även om gamla är välkomna även de Kan man se på Katvigsalgen vilken senaste kollektionen var utifrån mängden av just dessa plagg? Som på Molos alltså?

• Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-04-02 20:58:24 följande:
    Förra våren var det ganska mycket av hösten innans kollektion men i höstas tyckte jag att det var ganska lite *nytt*.. Det stod ju att det på denna kommer att vara mycket från förra våren/sommarens kollektion och det är ju därför jag åker, vill ha turkos(orange randigt
    Buttelina skrev 2009-04-02 20:56:24 följande:
    nää där är väldigt mycket gaaaammalt. men sist var där en hel del midiapple, men inte så mycket ränder från förra säsongen. väldigt lite tröjor/leggings överhuvudtaget...
    Ja jag är urkass på danska så mkt som du Thea har jag inte ens fattat
    Jag måste verkligen ta mig en funderare om jag vill åka för att jag vill ha Katvig eller om jag vill åka för att jag är så jädrans salgsugen
    Jag har redan insett att Molos salg blir dyyyyr för mig denna våren{#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12