Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Zvartaliljan skrev 2009-04-07 21:18:02 följande:
    jajaja jag har ju redan nästan allt här hemma till Maia som nikki raddade upp förstås Men när man liksom handlar allt på en gång sådär så låter det otroligt dyrt ju och jag har faktiskt hållt mig rätt lugn den senaste månaden...fast jag var galen i Februari
    Se där{#lang_emotions_dreamer}

Man ska aldrig lägga ihop alla summor för då kan man få svårt att andas..Stoffe höll på att få hjärtattack när han insåg vad en Småfolkströja kostar och snart därpå insåg hur många som huserar här Men alla kläder som Max har är ju köpta på rea{#lang_emotions_innocent}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-07 21:23:34 följande:
    tack
    Underbara bilder- guuud vad fin traktortröjan är{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    Nogula skrev 2009-04-07 21:38:23 följande:
    Gahh, jag kommer inte in på Swedbank, nån annan som haft samma problem idag?
    Jag!! Jag har försökt göra kontoöverföringar hela dagen men får bara internt tekniskt fel heeeela tiden{#lang_emotions_yell}
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-04-07 21:42:32 följande:
    Ohhh no. Vad gör jag nu då?
    Säger detsamma som Emmsan Jag har handlat flera ggr av säljaren och har inget att klaga på
  • Smultronhjärta
    Tindrisen03 skrev 2009-04-08 08:57:42 följande:
    Jupp, och jag tänker på den och väger för-och nackdelar med att köpa den Tror att det blir mer ekonomiskt att köpa den än att sitta och vela om den på jobbtid. Dessutom så skulle den ju vara såå fin med NS lila mössa, katvigs lila-vita mössa samt Katvigs turkos-gröna mössa. Det enda är att jag inte sett den IRL och på vissas bilder ser den väldigt klar och fin ut och på vissas bilder lite mer blek ut i färgerna
    KÖP den- du har ju redan bestämt dig och sitter mest nu och väntar ut samvetet Viljan vinner alltid
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:14:55 följande:
    MÅÅÅRNING! Tindrisen--- KÖÖÖÖÖÖP!!!   Om du sneglat o velat på den mer än en vecka så slå till, annars kommer du aldrig över sorgen av den
    God morgon!

Vad massa fint du har ute..laddar du plånboken inför Molosalg{#lang_emotions_dreamer} Undrar om de turkosa knickersarna är som haremsbyxor i modellen? (har ett par nya i powern nämligen)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:33:36 följande:
    Go morron Ja laddar lite, det är nämligen ekande tomt i den plånboken Vilka turkosa knickers menar du? Har du kanske sett småtting Katvig suits nånstans på rea? Tänkte du kanske småtting hoppat..
    I ditt sommarpaket såg jag ett par turkosa knickers..jag har ett par nya sådana som ska ut men jag vet inte vad jag ska kalla dom...kan man kalla dom knickers eller är de som haremsbyxa?Eller både och? Har ingen aning..pojkmamma ju{#lang_emotions_embarassed}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:39:23 följande:
    Aha tröga jag då Tycker de är knickers, inte hängiga som harem..
    Tack! Då kör jag på knickers
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:38:04 följande:
    Å tack! Vad tror ni man ska köpa om det ska kunna användas på en gång? 56 eller 62? 
    En alldeles ny hade jag köpt 56 till
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-04-08 09:48:38 följande:
    Goddagens i tråden! Vad hittar ni på här idag?
    Hej!

Jag sitter och laddar power nr 2..undrar varför{#lang_emotions_dreamer}
    Tänkte ladda upp 40 auktioner igår men upptäckte att jag visst hade en aktiv auktion ute som jag helt glömt bort..
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-04-08 10:49:32 följande:
    någon som har koll på det där med posten får man post imorgon & på fredag eller?
    Imorgon men inte på fredag eftersom det är en röd dag
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-04-08 10:54:07 följande:
    aaa okej. då kanske det lönar sig att beställa från babyshop idag om man har tur
    Chansa kan du ju göra..om du lägger beställningen nu på förmiddagen, betalar med kort och skriver på ordern att det vore toppen om de hann posta det idag
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-04-08 11:38:31 följande:
    Hej hej i tråden! Har inte haft tid att läsa tillbaka, orkar inte heller att läsa tillbaka typ 3 dagar skulle ju ta hela dagen Såååå nyfiken i en strut, har smultron månne fått svar ännu????  Blir det klänningar på salgen? Har det hänt nåt annat i tråden som jag bara måste veta? Uppdatering plz Själv har jag jobbat på bytaredag, hittade inga kläder alls som jag ville ha Men lite lego och en fisherprice stol följde med hem i alla fall Sen har jag börjat med nåt nytt med en kompis, nu i kristider Matträffar Lite av meningen med dom är att hitta nya roliga recept (man är ju lite statisk i sin matlagning, ofta samma rätter som cirkulerar) dels att komma på kostnadeseffektiva maträtter (har ni sett tråden där de gör middag till 5 pers för 25 ? Hur lyckas man med det??) Men allra mest för att det är kul och trevligt Så igår var första gången hos mig, köttfärsgryta med kladdkaka till efterrätt *mums mums*  Tja, det är väl vad jag hållt på med
    Ja jag kan ju svara för min del då,svaret kom idag att allt ser bra ut men om det blir klänningar eller ej..det svaret har jag inte ännu fast just nu är jag bara nöjd med att allt ser bra ut Får se om jag hinner få reda på det där andra innan påskhelgen{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 13:34:02 följande:
    La in en OT bild i bildis. Av Lovas VVjacka
    Hon är jättefin i den{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 13:38:13 följande:
    Jättefin Jag letar dagisjacka till Maia som kan passa hennes rosa midiapple regnbyxor (de från vår 08). Någon som har tips???
    Jag har ju dålig koll på rosa och rosa men pops rosa skaljackor eller Fix rosa skaljacka..
    Ja jag anser då att skaljackan är en genialisk uppfinning men så har jag en unge som rullar mer på marken än vad han går på den
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 13:47:52 följande:
    Hur ser fix ut? Finns på Lindex eller??
    Japp- på Lindex
    Kom på att även Stadium har börjat med skalkläder från stl 86
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12