Everlonn skrev 2009-04-08 11:38:31 följande:
Hej hej i tråden! Har inte haft tid att läsa tillbaka, orkar inte heller att läsa tillbaka typ 3 dagar skulle ju ta hela dagen Såååå nyfiken i en strut, har smultron månne fått svar ännu???? Blir det klänningar på salgen? Har det hänt nåt annat i tråden som jag bara måste veta? Uppdatering plz Själv har jag jobbat på bytaredag, hittade inga kläder alls som jag ville ha Men lite lego och en fisherprice stol följde med hem i alla fall Sen har jag börjat med nåt nytt med en kompis, nu i kristider Matträffar Lite av meningen med dom är att hitta nya roliga recept (man är ju lite statisk i sin matlagning, ofta samma rätter som cirkulerar) dels att komma på kostnadeseffektiva maträtter (har ni sett tråden där de gör middag till 5 pers för 25 ? Hur lyckas man med det??) Men allra mest för att det är kul och trevligt Så igår var första gången hos mig, köttfärsgryta med kladdkaka till efterrätt *mums mums* Tja, det är väl vad jag hållt på med
Ja jag kan ju svara för min del då,svaret kom idag att allt ser bra ut men om det blir klänningar eller ej..det svaret har jag inte ännu fast just nu är jag bara nöjd med att allt ser bra ut

Får se om jag hinner få reda på det där andra innan påskhelgen