• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-02-20 13:48:49 följande:
    VEM vill inte ha en råååsa laptop liksom Gubben förklarade dock för mig att här skulle minsann ingen dålig dator få flytta in bara för att den är rååsa och den enda som han tyckte passade var Sonys VAIO men den var dyyyr i sitt råååsa fodral
    Jag har en Sony VAIO men ingen rååsa, det skulle jag också vilja ha nästa gång. Coolt ju
  • Helle

God kväll!
    Kikar in en snabbis. Skulle vilja veta om det finns dino t-shirts i 104?

• Helle

Här har det också varit morgon ett tag

Har hängt på skotrenden på ellos och är sugen på de här till min yngsta till sommaren
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=228993&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dkavat%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

Sen hitta jag en sommersuit på olgas också. Undra om den kommer till Sverige?
    www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-kortaermet-bodysuit-4672p.html

• Helle
    loveliva skrev 2009-02-21 07:30:47 följande:
    Fina skor och suiten tror jag finns på Mysgrodan Det var visst inte bara jag som var förkyld här i huset, Hilda vakande nu genomförkyld och en hemsk hosta Bara inte bronkiten kommit tillbaks redan....
    Tack! Då får jag titta där.

Nej, vad trist det är med förkylning. Här går det runt, runt. Håller tummarna för att hon slipper bronkiten.
  • Helle

Lillronya: fina bilder i BT. Hur är Nova Star jackan i storlek (den röda).

Tjolla: Åhh, vad söt han är Milo, nyklippt och allt.

• Helle
    lillronya skrev 2009-02-21 10:39:48 följande:
    Tack! Ganska normal. HAn har 86 både i tröjan och i suiten på bilden. 
    Tack!
  • Helle
    Emmsan skrev 2009-02-23 12:34:38 följande:
    sorrryyyy OT men ni som har de fina tapeterna med stjärnor från midbec får jag kika hur ni satt dem????
    Vi har blå med stjärna och har satt dem varannan med vit tapet. På de andra väggarna har vi smalrandigt blå/vitt. Finns nog bilder ett par sidor bak under Philip
  • Helle
    saturnina skrev 2009-02-23 12:55:18 följande:
    Helle skrev 2009-02-23 12:47:15 följande: Snyggt! Jag vill också ha stjärnor!!!
    Tack! Visst är det härligt med stjärnor Nu ska vi dock göra Gustavs rum och vet inte alls vad det ska bli. Behöver tips
  • Helle

Goddagens!

Går det att hitta den gröna småfolktröjan med möss och svampar någonstans förutom på T? Hur är modellen på den?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12