• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-29 11:12:27 följande:
    Vaaar e postis, vaaar e postis?? Otålig är jag
    Vad väntar du på?

Jag vill ha bubbelgumslinne idag, men blir förvånad om B&R har varit så snabba
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-01-29 11:14:35 följande:
    bus o rackartyg, har de någon hemsida?
    www.busochrackartyg.com/index.html
    Fast man kan ju inte beställa där. Dock är de himla snabba på att svara på mail, i a f på kvällstid Credit till dem.
  • Helle
    gambia90 skrev 2009-01-29 11:23:05 följande:
    byxorna från matador och tröjan från verashus. Jag var över till grannen (huset brevid) för att kolla om de kommit fel men nej........de skickades förra veckan...
    Vad skumt när det kommer från olika ställen. Har du kollat på utlämningsstället om det är så att de har aviserat? Hoppas det dyker upp.
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-01-29 12:27:01 följande:
    HELLE: vilka sööta molobarn Smilla: så cool din son var i minirodini och söta lilla svea i mössan. den hade isabel med gillat tror jag
    Tack! Tänkte sagt det igår, men då blev det aldrig av, men jag tycker att du matchar dina barn så fint jämt. Inspirerande.
  • Helle

God kväll!

Idag provade jag vovvebodyn på Gustav, men jösses vad stor den är. Den är såå mycket större än space och uttrar som jag har i samma storlek. Skulle nog inte ha tagit 80 - bodyn korvar sig så man knappt ser trycket. Men men han växer väl i den lagom i sommar då det förhoppningsvis är 30 grader varmt
    Upplever ni att den är större än tidigare?

Så kom också bubbelgumslinnet och sonen blev jätteglad. Tog ju 110 eftersom de skulle va lite små, men vi hade nog klarat oss på 104. Lite stort vid armhålorna och långt, men han kanske krallar på sig till sommaren

• Helle
    Duntoffla skrev 2009-01-29 20:20:55 följande:
    Go kväll!
    Funderar på om jag ska gå o byta, men han har ju så förbenat långa armar så jag är rädd att den ska bli för kort där. Näe, får nog gå och mäta lite.

Nova: vilken storlek på vovvebodyn har du till J?
    Duntoffla skrev 2009-01-29 20:24:20 följande:
    Varför ska Noel ALLTID stöka vid nattning när jag är själv hemma? SUCK!
    Så tycker jag jämt det är, det är som de känner på sig att man är trött och vill sitta här
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-01-29 20:30:29 följande:
    här har jag en liten fjant bredvid mig i soffan som vägrar sova, Har fått för sig att vakna vid 06 varje morgon och gå och lägga sig mellan 21-22 på kvällen. Sen sover han typ 1 timme på dagen... Helle - har 80 i dalmatinbodyn och den funkar bra tycker jag. Konstigt att den är så stor på G han är ju större än J
    Ja jag vet. Hade för mig att du hade 80 till J. DU har inte lust att mäta åt mig ifall min är felmärkt för till och med mannen reagerade på att den såg stor ut när jag kom hem.

Har du 80 i byxor också?
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-01-29 21:03:56 följande:
    Vad har jag gjort?!? Köpte en MAT anorack till H som han ska ha nästa år hade jag tänkt... Tog stl 116.. Blir den gigantisk? Jag vet inte riktigt. Han har ju stl 3 år nu och den är absolut inte för stor, han hade nog kunnat ha stl 4 år.
    Hihi, 116 motsvarar ofta sex år , så även om Hannes är ganska lång så kanske den blir lite väl. För MAT är väl inte direkt små i storlek.
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-01-29 21:11:36 följande:
    tror du det...? han har 104 i deras tröjor och de är inte stora, ja, vi får se när den kommer, ska bli spännande eller hur man ska säga
    man vet ju aldrig. I år skulle jag i o f sig tagit 4 år till P för han är lika lång som en 3 1/2 åring. 5 år borde ju va mer lagom, men det kan säkert gå med 6 också. Jag har ju 104 på Molo-overallen i år (förra årets så det är väl typ 110) och den är så stor på P. Hänger i rumpan liksom. Tror han borde klara sig på 110 nästa höst. Men man vet ju aldrig med deras tillväxtkurvor. Du får visa bild när den kommer.
  • Helle

God kväll!

Har inte blivit så mycket tid här inne på sistone och inte så mycket dansk shopping heller bara lite OT från Lindex.

Så mycket fint och fina barn i BT

Lourdes: Kunde inte komma in till dig, men var har du köpt den bruna lurven på rea? jag som letat och letat ....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12