Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-02-01 15:12:23 följande:
    jag kör allt med märke typ molo, meandi, nanoou, o villervalla på 1 kr. Men katvig går superdåligt just nu så där vågar jag inte och inte heller på tex lindex och andra billigare märke, där tar jag kanske 25 kr eller nåt i utrop. Man vill ju ändå ha lite för sina saker.Jag tycker man får högre pris för fler är med och budar och blir sugna. Brukar tänka hur jag själv gör när jag handlar på T. Om något börjar på 1 kr så budar jag på den men om utbudet är för högt så struntar jag i det. Och då är det kanske ändå så att jag ger mer för den andra varan i slutändan än den med högre utrop. Det är ju lite kul att buda, det är ju halva grejen liksom, så känner jag i alla fall.
    så gör jag okså ,jag gillar just känslan att lägga ut och ser  njuta eller lida under auktionens gång Glad hade allt varit ute  på högt pris så hade det inte varit lika kul med tradera för mig
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2009-02-01 21:26:57 följande:
    De hamnar garanterat i min minneslista. Du har fler sommargodingar som du säkert sitter och håller på som jag väldigt gärna vill ha ... Ja, snart ska alla förra årets sommarkläder ut på T. Avas minikläder ska säljas. Usch, det kommer kännas i hjärtat .
    spara några av de finaste ,just de riktig små plaggen känns ju speciellt .
    Tänk sedan på alla fina molo baby klänningar Glad mitt dilema är att jag köpte en hel del molo i sommras i 92  som kommer passar perfekt nu  men samtidigt vill jag ju har en massa shopping pengar Glad
  • Rååsa Smurfen
    Nogula skrev 2009-02-01 22:03:14 följande:
    Jag kan köpa dina kläder i strl. 92
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-01 22:05:44 följande:
    Å vi behöver massa i 92 vi   *så hit med det bara*

• Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-02-01 23:00:52 följande:
    Kik kids kepsar är verkligen helt underbara, mjuka och sköna. Testade dom som Liam hade förra sommaren och dom kommer nog passa denna med, får fylla på med lite fler färger bara
    ja visst är de  kollade Taras okså och de passar ännu vilken tur köpte 2 kepsar och en solhatt förra året  och älskar dem
  • Rååsa Smurfen
    seadwarf skrev 2009-02-01 22:42:37 följande:
    här är Emelie i KikKid solhatten förra sommaren Hm, egentligen helt OT ju.. men iaf ...
    så söt Kyss den har Tara okså
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-02-01 23:21:19 följande:
    Trodde faktiskt dom skulle vara för små så jag blev SÅÅ glad när dom passade Skulle vilja ha lite fler färger men 199 kr är ju snor dyrt för en keps juh Kollade gamla kvitton och jag betalade 129 kr för dom i våras.
    ja det för dyrt tycker jag .
    Jag har rosa  och röda  kepsar och en rosa solhatt  de färgerna räcker för mig så jag kommer inte köpa någon mer .Därimot behöver jag shoppa lite matchande skor till sommaren  älskar att köpa skor till Tara .
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-02-01 23:08:41 följande:
    Dom är verkligen helt underbara, och sitter super bra på huvudet.Liam hade 1-3 år förra sommaren, tror det stämmer ganska bra i storlek, han kommer nog kunna ha dom även denna sommaren då han är 2 år, men kanske inte när han är 3. Så jag skulle säga att dom är små till normala i storlek.
    Tara har okså 1-3 år på sina 
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2009-02-02 10:16:09 följande:
    God morgon! Vad händer här då?Här hemma är det inte kul. Liam har haft hög feber inatt och i morse låg han och jag på soffan och tittade på Bolibompa medan de små sov. Jag slumrade lite och helt plötsligt vaknar jag till av att han sitter på golvet och krampar . Trodde verkligen det var över med feberkramper då han är så stor nu. Usch, man blir helt skakis även om det inte är farligt. Men men, med lite Ipren och Panodil så är han pigg nu... från Lilla Helsingborg? Jättebra pris ju, men jag har redan köpt en MAT-overall till Ava till nästa vinter annars hade jag också slagit till. Ska säga till om jag hittar nåt passande...
    usch skicka en kram till dig ,är ju så hemskt att se de kramperna , min son har ju haft en del kramper nu ,jag hoppas så att jag slipper se dem igen .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12