• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Skatten - Helloo! Allt bra med er? Närå, ingen fara men hon föll rakt i en lerpöl.
    Hade för mig med att man skulle torka de helt torra men i tvättrådet i jackan står det torka en liten stund så jag blev förvirrad. Vill ju inte förstöa den fina jackan...

Har fått godkänt av mannen att köpa ny vårjacka till P. några tips om vad det finns för fina och bra jackor?

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:20:49 följande:
    Go kväll!Kul med visning!  Du får länka sen i min inbox Vem vurpade? Gick allt bra? Har hört att man ska tumla dem torra.
    Det var Matilda som ramlade. Ingen fara men hade man själv ramlat så hade man väl brutit lårbenshalsen eller nåt..
    Vad fina kläder du köpte på nanook, vad tog de för overallen?
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-01-25 20:26:03 följande:
    Godkväll!Här är det bra iaf.JAg tumlade lurvarna tills de var torra.
    Hej!
    Då gör jag så jag med. Lurven är i tumlaren nu. Håller tummarna för att det blir bra. Annars får den väl hamna på T istället så köper vi en ny..
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-25 20:29:44 följande:
    Kan man ha vovve leggings t skatten
    Det tycker jag aboslut. Fast kanske inte med klänning till..
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 20:33:16 följande:
    Var tvungen att tänka efter hur många kappor hon har ju Kaninkappa MOLOBlå Ullkappa MOLORöd Ullkappa MOLORosa Ullkappa Svart/vit randig ullkappa med rosa vantfickor MOLORöd ullkappa med lila flodhästfickor Ida.TSvart ullkappa EllosRöd tunn kappa ZaraRosa jeanskappa med stjärnor MOLOTror det var alla
    Bara 9.. JAg tror att hon behöver fler...

Duntoffla- Vilket fynd! Jag är nyfiken på den overallen. Den får ju alltid bäst i test..
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-25 20:40:35 följande:
    Preggi --- INTE med klänning till?? Nu tycker jag du e tråkig Okey, jag lååååvar att inte bli så unisex att jag tar på honom klänning!
    Jag är ju lite tråkig men skatten är ju fin i allt så han klär nog i klänning med..

Duntoffla- Här behöver man ju inte en jättevarm overall. Här behövs en vattentät bara.. Usch vilken hemsk vinter det varit...
    Jag har ju köpt en molo till nästa år med men jag ångrar lite att jag inte testade mat istället.. Vi får se, kan ju alltid sälja denna sen, hinner säkert ändra mig till nästa år.
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:49:38 följande:
    Den jag köpte har vattenpelare 20000. Valde den som hade mest just pga vädret här.MAT´s är så fina. Har inte testat dem än, bara anoraken
    Då kan han nog bada med overallen utan att bli blöt...
    Smultronhjärta skrev 2009-01-25 20:45:18 följande:
    Hej hej!Helgen har varit helt ok..eller ja så ok det kan va just nu Surar lite över att jag lyckades förtränga så snabbt hur det är att vara i "välsignat tillstånd" *gillar inte*Allt bra?
    Jag visste inte att du är i "välsignat tillstånd" Grattis! Jag har inte förträngt det än...
  • Preggi
    Smultronhjärta skrev 2009-01-25 21:02:52 följande:
    Tack Jag hade visst förträngt en del märker jag

Fy, jag hade ju 7 mån mellan mina graviditeter varav 6 mån helammande. Jag var allt annat än trevlig stora delar av graviditet nr 2. Men resultatet gör det ju värt det men nej, jag är ingen gravid-människa.. Men jag är sugen på en trea.. Synd att man måste vara gravid så länge bara...
  • Preggi
    JuliaochNelly skrev 2009-01-25 21:27:01 följande:
    PREGGI vart har du köpt skinnjackan din söta dotter har i BT? hittade en likadan på hm fast i mörkbrun & letar som en tok efter en till stora syrran..
    Den är från Lindex. Letar efter en till nu. Tjejerna måste ju ha varsin ju! Var den bruna på HM fin? HAr inte sett den tror jag..
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 21:27:10 följande:
    nä jag är inte heller en gravid människa, avskyr det av hela min själv trots att det är värt det och nu försöker jag frivilligt dessutom bli med en trea... jag är mer spädis människa!!!
    Gör du? Vad kul med en trea! Det vill jag med ha men inte mannen... Får se hur vi gör.. Ska nog vänta lite med bearbetningen.. Jag har med mig P på min sida iaf. Hon frågar ofta om hon kan få en lillasyster...
  • Preggi

Havsvind- Vilken underbart söt liten 1 åring. GRattis!

• Preggi
    JuliaochNelly skrev 2009-01-25 21:37:03 följande:
    Jag köpte jackan i höstas. Har för mig att jag sett den i vinter med men är inte säker. JAg ska leta rätt på en till P med...
    La ut lite mer bilder i BT nu på jackan.. Den är verkligen så fin!
    havsvind skrev 2009-01-25 21:37:10 följande:
    Tackar! Det här året har gått så fort bara... Vill också ha fler!!!!
    Jag tänkte på det när jag la min bebis som är 2 år idag. Tiden går för fort! Måste nog börja om från början igen snart...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12