• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godkväll tjejer!

Går alla och lägger sig nu när jag kommer?

Livet börjar efter 30...
  • Preggi

Nån mer svensk shop som ¨fått in nya molo idag?

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 22:57:33 följande:
    Hiilluu görls Massa finfin hopping i BT *dregglar* och söta goa kids naturligtvis!!Butte -- var har du köpt regnbågen?? BomBom el?
    Helloooo!

Allt bra? Har det gått bra med 2 åringen idag?
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 23:07:53 följande:
    Heej Jajjemensan bara fint, det har gått så bra sa' men det är tröttsamt att fylla år Ska se om jag har bild till bt ...Med er då?
    Klart det gör. Det är ju jobbigt att fylla år ju..
    Det är bra här men jag är rätt slut jag med... Har varit en hård vecka och en hård dag idag. Min söta familj hade ordnat överaskningsfest för mig...
    Och party imorgon... Hur ska tanten orka..
    Måste ju shoppa upp pengarna jag fick med.. Många molosar kan det bli men jag ska ha lite jag med. Frågan är ju bara vad?
    Shoppat nåt?
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-09 23:20:49 följande:
      Grattis på 30-årsdagen Preggi!
    Tack så mkt! Är allt bra med er?
    anjis78 skrev 2009-01-09 23:21:06 följande:
    I dag blev det äntligen shoppat en turkos katvigklänning, så nu är jag inte arg på hippo längre.Smygläsaren säger GRATTIS PREGGi!
    Tack så mkt! och grattis själv till den underbara klänningen..
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 23:24:39 följande:
    Grattis Preggi
    Tackar..
    anjis78 skrev 2009-01-09 23:25:21 följande:
    Ja jag har gått och grämat mig sig sen hippo strulade till det, och nu hitta jag ju till 50% rabatt och minus frakt, så det blev ennu bättre
    Vilken tur du hade! Den klänningen är ju bara sååå himla fin. Har en till storasyster men jag tror jag måste få tag i en till lillasyster med..

Vilken cool liten 2 åring i BT!
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 23:27:58 följande:
    GRATTIS PREGGI!!
    Tackar..
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 23:32:32 följande:
    Han e inte cool han e tuuff, tuuff e jaa  enligt honom själv då
    Sorry jag menade ju såklart tuff..
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    trunken81 skrev 2009-01-09 23:39:47 följande:
    Hej alla! Vad händer här?Måste säga..GUUUUUD vad snygga dalmatinbyxorna var med superrosa kanter..och jag som tyckte det såg illa ut på suiten..det var megaläckert på byxorna!!!kanske hade en dålig dag, får nog spana in den igen hahaha...
    Alltså den rosa färgen gör sig inte rättvisa på bilden den är ännu finare irl!! Jag är kär.. Tänk om man hade haft en bebis då hade jag garanterat köpt suiten med rosa kantband med...
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 23:40:52 följande:
    Tänk den i vuxenstorlek Skrattar hejdlöst.....ja jag har druckit liiiite vin
    haha! ja det hade varit nåt...
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    trunken81 skrev 2009-01-09 23:47:43 följande:
    Preggi skrev 2009-01-09 23:44:11 följande: Ja, jag vettitusan vad jag tänkte! Vill haa! får se när det finns pengar till nya molos. Det värsta med suit på vår älskling är att hon hatar/vägrar att ligga på rygg..ska va glad om jag lyckas underhålla henne för o byta bjöjorna..då måste jag ge henne nåt o titta på och leka med, annars sätter hon sig upp eller lägger sig på mage o sticker..så suitarna är ett rejält jobbo få på och sen ska det knäppas en massa när det ska bytas..huga det e mkt jobb haha
    Jag vet. Jag tycker också att suits är jobbiga.. Men det är ju så snyggt på bebisar..
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    trunken81 skrev 2009-01-09 23:53:56 följande:
    Preggi skrev 2009-01-09 23:51:51 följande: Det är ju det Är det inte lite för mycket till pojkar o lite för lite till flickor i nya kollektionen
    Jo jag tycker det jag med.. MAtilda blir nog unisex i vår med..
    Livet börjar efter 30...
  • Preggi
    tinkerbell74 skrev 2009-01-09 23:56:15 följande:
    Grattis Preggi!!!
    Tack så mkt!
    Livet börjar efter 30...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12