Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-04-04 08:33:50 följande:
    Hej flickor! Vilka dansk affärer finns det i Lund? Nån som vet??
    Barnsligt och Harmoni ligger väl där eller har jag tokfel nu{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Alltså jag fattar inte hur man som webshop kan ta 69 kr i fraktkostnad{#lang_emotions_surprised} Ganska typiskt att jag vill ha en del grejer nästan desperat mycket just därifrån då

• Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-04-04 09:37:00 följande:
    Inte jag heller... vilken shop pratar vi om o vad vill du ha? Gomorron alla! Lila midiapple tröja, kan jag gå upp till 104 till Emma? 97 lång ca o ca 15 kg, använder 98 i allt annat. (har ganska nyss börjat med 98 i tex molo, men katvig ett tag) Leggings o velourisar är kanon i 98 katvig, även tshirts o klänningarna.
    Jag sprang på en massa gamla Småfolkgodingar- klänningar med apor, kattor, hästar
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-04-04 10:08:02 följande:
    Men gud säga var!!!! jag vill med ha klänningar med kattor och hästar på
    Buttelina skrev 2009-04-04 09:57:33 följande:
    VAR? nån som har en länk till lindex 25% kupong?? på ett helt köp. skriver ut min men streckkoden kommer inte med
    Här
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/376
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/372
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/373
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/374
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2009-04-04 10:35:33 följande:
    nu hoppas jag att jag inte sabbar för dig smultronhjärta! men till er andra...jag vet inte om det är den här butiken smultronhjärta pratar om..men jag fyndade småfolk på rea här och hade lust att beställa t-shirt med sköldpaddor och stjärnor men jag känner inte direkt på att betala 70 spänn i frakt för en t-shirt. även om t-shirten är på rea och ändå hamnar på under 200 kr inkl. frakt så känner jag att jag vägrar betala så mycket för en sketen liten t-shirt. Men nog tar det emot att inte beställa...den tröjan är ju såååå snygg www.annorlundasma.se/Home/Index
    Sabbar gör du inte..jag är klar Insåg att jag lär ångra mig om jag inte accepterade läget och betalde årets suraste frakt för en t-shirt som jag ändå hade betalat fullt pris för i stans affär{#lang_emotions_dreamer}

Jag gick ifrån datorn så det var därför jag inte svarade..
  • Smultronhjärta
    GROD PRINSARNA skrev 2009-04-04 15:48:16 följande:
    ska lägga upp två nya småfolk t-shirtar på T nu men undrar vad jag ska ta för utgångspris på dom... vill att folk ska buda men vill inte sätta för ågt så jag förlorar på det hmmmmm
    Vad är det för print och size{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    GROD PRINSARNA skrev 2009-04-04 16:08:30 följande:
    är 100 kronor för mkt i utgångs pris? dom är helt nya
    Som nya tror jag iofs att de går ganska högt ändå med 1 kronas men för att safea för din skull så kan du köra 99 som utrop
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12