Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-04-07 11:54:23 följande:
    den är möööörk grön jag har byxorna
    Ja jag har ingen aning *gillar inte idat*

Smilla- kanske skulle det funka med en brun apmössa som bryt- fortfarande samma stuk men ändå bryt{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 11:57:20 följande:
    hmmm ja jag vet inte, vill helst inte ha idat knutmössa, sitter inte bra på svea. Kanske kikkid skulle ha en lila, hmmmm.
    Villervalla har ju många mössor och olika varianter- kanske kan va nått?
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 11:58:55 följande:
    sorry, kräsen, men gillar inte villervalla
    Inte jag heller- gillar varken Idat eller VV eftersom jag tycker kvalitén är sisådär{#lang_emotions_undecided}
    Svårt med mössan dock..perfekt grön färg skulle nog vara Dunnis piratmössa men den är svår att få tag på- sitter dock som en smäck.
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-04-07 12:02:32 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i men denna kanske kan passa www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filenam... annars hade dem lite olika ida t mössor där och även kottarna men kanske i rätt strl
    Den var fin och ingen knut!
    Annars kanske Katvigs brunbruna mössa skulle funka- jag har insett att den visst funkar till bra mycket mer än vad jag trodde här hemma
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-07 12:12:42 följande:
    jag fick världens finaste post idag med den underbaraste, underbaraste, underbaraste småfolk tshirten den passar ett tag i allafall *glad*
    Även jag fick en underbar t-shirt i lådan och en urfin ot NS skjorta{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-07 12:15:11 följande:
    batteriet på kameran dog när jag tog foto, så de måste laddas innan jag kan lägga in sååå himla fin grön med traktorer, röda kantband och så provade jag lindex röda shorts till . lillebror var i extas när han såg den han fick två småfolk tshirtar idag med traktorer på *glad bia*
    Sötnosen då- tänk vad bra att Småfolk gör både barn och mamma glad
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-07 12:17:22 följande:
    jaaa men visst är det super jag kommer åka till småfolks lagersalg för barnens skull
    Ha ha- jag med
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-07 12:21:31 följande:
    Men himmel! Köpte 2 småfolk t-shirtar på T igår, idag kom dom på posten! Jag betalde ju i morse Snacka om snabb leverans!
    Trevligt Jag har inte ens kunnat betala min än eftersom sk*tbanken har en massa "interna tekniska problem"
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 12:18:22 följande:
    Åhhhhh vad fint! Vill ha ns skjorta till anton också, men hittar inte rätt stl
    Vilken storlek letar du efter?
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 12:33:17 följande:
    Tack...tror jag ska stänga här o åka dit en stund med pappa...men har Maia här o hon kan ju inte följa med så får se hur vi löser det. Pappa tror att det bara handlar om dagar Han fick cancerbesked för bara ett par dagar sen och så igår blev han jättedålig och de såg då att det hade spridit sig, inte bara den tumören de såg först, och nu går han på morfin och kan inte gå eller något. För bara en vecka sen hälsade han på hemma hos oss o var hur pigg som helst ju
    Fy fan för cancer rent ut sagt- Stor kram{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12