Inte jag heller- gillar varken Idat eller VV eftersom jag tycker kvalitén är sisådär
Svårt med mössan dock..perfekt grön färg skulle nog vara Dunnis piratmössa men den är svår att få tag på- sitter dock som en smäck.
Den var fin och ingen knut!
Annars kanske Katvigs brunbruna mössa skulle funka- jag har insett att den visst funkar till bra mycket mer än vad jag trodde här hemma
batteriet på kameran dog när jag tog foto, så de måste laddas innan jag kan lägga in sååå himla fin grön med traktorer, röda kantband och så provade jag lindex röda shorts till . lillebror var i extas när han såg den han fick två småfolk tshirtar idag med traktorer på *glad bia*
Sötnosen då- tänk vad bra att Småfolk gör både barn och mamma glad
Tack...tror jag ska stänga här o åka dit en stund med pappa...men har Maia här o hon kan ju inte följa med så får se hur vi löser det. Pappa tror att det bara handlar om dagar Han fick cancerbesked för bara ett par dagar sen och så igår blev han jättedålig och de såg då att det hade spridit sig, inte bara den tumören de såg först, och nu går han på morfin och kan inte gå eller något. För bara en vecka sen hälsade han på hemma hos oss o var hur pigg som helst ju