Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-13 22:37:35 följande:
    LLM har verkligen tagit in myyyycket, jag längtar till Lördag Butte
    jag med *tar med feta plånboken*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 22:48:02 följande:
    Ja, det måste vi de har ju myyyycket till flicka, så du skall väl Isabellshoppa
    japp här ska isabel shoppas
    Linnéa81 skrev 2009-01-13 22:49:30 följande:
    Lite nytt i bt...ni får ursäkta men så kul att äntligen ha en ok kamera=)
    jättefina bilder och supergoa barn
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 22:49:19 följande:
    Vad är du ute efter?? Kan ju hjälpa dig att shoppa om du vill annars skall jag och Butte dit IRL på Lördag och klämma
    ja och till bombom som hade fått in 4 feta lådor idag
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 23:14:18 följande:
    Åh vad jag stör mig på sådant här    Vet dom inte att det är 14dagars ångerrätt ALLTID via köp på Internet....Citatat från webshop..   På reavaror är det priset varan har vid beställningstillfället som gäller och vi går efter mottot ”köpt är köpt”. Inga byten eller öppet köp på prissänkta varor!

sånt retar mig med! vilken shop var det? nått du ville byta eller?
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-01-13 23:17:27 följande:
    La in ett par bilder i BT .. Emelie är busigheten personifierad tror jag ...Nu ska jag också studsa in på LLM o kika lite :)
    så himla söt
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 23:19:50 följande:
    Nej, jag skulle bara kolla frakten på Veras och så fick jag syn på det här....blev irriterad, på frakten med faktiskt,,,har kommit fram till att 29kr är tillräcklig fraktkostnad
    haha ok vad har vera för fraktkostnad då?
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 23:21:18 följande:
    Hmmm, jag tror jag skall frossa i Linnnen på Lördag, he he
    ohh yes ser så ut usch jag måste begränsa kontot, bestämma en maxsumma att handla för annars går det ju inte
  • Buttelina
    isako skrev 2009-01-13 23:24:05 följande:
    Hohoho!! Malmö! Nästan hemma juh! Kanske skall åka o hälsa på morsan en sväng Var i Malmö?
    var bor du då? kom och shoppa med oss
    seadwarf skrev 2009-01-13 23:22:01 följande:
    hehe.. hon är helt tokig den ungen .. ser ju så roligt ut med de två små gaddarna där nere också.. o håret åt alla håll *s*jag vill ha peeeeengar.... hm.. nån som är med på en bank-kupp eller nåt?? ...
    du får strippa som mig
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-01-13 23:27:38 följande:
    ahaaa... det är såå du gör.. har länge undrat .... hm, frågan är om jag skulle få så särskilt bra betalt bara.. hehe.. kanske värt ett försök iaf *s*
    haha du som är så fin
    isako skrev 2009-01-13 23:26:42 följande:
    Buttelina - Så har jag också gjort.. annars fungerar det inte.. Säljer du på Tradera sen?
    ja jag säljer begagnat och ibland nytt på tradera
  • Buttelina

molos flowersuit från höstens kollektion.. finns den kvar på rea i strl 86 någonstans? är det lönt att lägga ut en helt ny på tradera nu?

• Buttelina
    isako skrev 2009-01-13 23:38:40 följande:
    Får du igen en del när du säljer Molo eller hur ser det ut? Försöker gottgöra inför gubben att lägga 349 kr på en bovysuit 0 299 för en body.. Går sååådäääär bra
    man får tillbaka mellan 130-200 för en begagnad suit och 90-150 för en body ca... men sen kan man ibland få mer och ibland mindre...
  • Buttelina
    Cafe2012 skrev 2009-01-13 23:39:22 följande:
    Oj...är de väldigt små i storlek? Jag har beställt 116 till Albin som är ca 115cm lång. Fast han är väldigt smal så man brukar kunna gå ner en storlek.
    jag har 110 till min dotte som är 97 lång och väger ca 14kg. dom är smala i modellen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12