Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-12 19:07:19 följande:
    Hej tjejer shoppas det något? Jag köpte nyss på LLM  - 2 tröjor med bubblor, en blå och en rosa och cupsbody.har tidigare köpt även dalmatinertröja i ännu en storlek och en regnbågsbody, kort ärm. Köpte också reima tecs hängslebyxa i marin stlk 86 som jag velat om, den blir nog fin till nya rainbowjackan.Jag vet inte om något alls är kvar på min önskelista nu, jag har väl bara att köpa lite t-shirts och bodys till sommaren - kanske en dalmatinerbyxa med blå mudd om det kommer (det borde väl komma?) och en grön stjärnbyxa till...jag har totalt köpt 23 plagg ur nya kollektionen tror jag, dax att börja ligga lågt...
    oh shit du är galen kvinna vill se en lista OCH en samlad bild på alla molosarna sen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-01-12 19:34:40 följande:
    ÅÅÅhhh var på Bus och Rackartyg idag!Moloheaven Kom hem med mer än jag tänkt eller har råd med men maken tröttnade på att jag stod i en och en halv timme och tvekade mellan vad jag skulle ha! Så han tyckte men köp det då! Bilder finns i BT!Och ja, jag kom ihåg kameran Och jo, jag fick fota! Så bilder kommer snart i BT!!
    åhh vilka fiina inköp
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-01-12 19:59:29 följande:
    Såg en med gula bubbelärmar också. Men jag vill ha helvovve med rosa kant, precis som suiten!
    den är flick den med bubbelarmar. rosa kanten i baby kommer komma i kortärmad
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:00:44 följande:
    Är det någon annan som tänkt på vad mycket större bodys och suits är i år?92 i suit var monsterstor!!! Så jag tog 86 i kopparna och den är större än flowers 86...par centimeter på alla håll, även i grenen...Bodysarna är bredare i år oxå..Ingen som lagt märke till det innan?
    fiiina bilder. den klänningen som snyggingen håller i, vad kostade den? den är så jäkla toksnygg. bra att suitsen är större då varar de längre
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-12 20:04:19 följande:
    Har rotat efter tröjor att ha till Katvigs turkosa velorisar, vad tror ni om dessa kombos?
    suuuuperfina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 20:04:56 följande:
    Jiiihhuuuu är dom?? *Lycka* Då kansek Skatten kan ha 92 i bodies då? Tidigare kollektioner har varit såå taaajtaa *stoppad korv*
    ahh så du gillarockså fortfarande bodiesar?
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:12:34 följande:
    He he var så inne i mitt eget så jag missade vad den kostade Men hon dyker säkerligen hit snart
    haha ok såg den med annat mönster hos annacill. 499kr svider
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:14:37 följande:
    Så!! Nu är det bilder i bt från B&R (är inte min butik!)Phu vilket jobb att lägga in så många bilder *blä*Tog bilder från rean oxå..på någras begäran...men de orkar jag inte lägga på min sida just nu!
    men kom igen nu så fina kläder! jag kan inte bestämma mig för om dinosuiten är ett måste eller ej...  vad kostade suitsen där?
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:19:12 följande:
    349:- Finns 92 kvar i koppar och fjärilar Vet inte med dinosarna...
    haha ok åhh blir liite sugen   finns så mycket jag vill ha
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-12 20:21:18 följande:
    Butte, vilken strl tog du till Bia på dalmatintröjan? Hur tycker du den är mot andra molo i samma strl? Jag tycker att Matildas bubbelgum är större än höstens 92. Håller tummarna för då blir det ju lite billigare iaf...
    hmm jag tycker nog den är lika stor som innan faktiskt ska mäta lite sen...
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-01-12 21:07:57 följande:
    här är lista och bilder kommer (har inte ett enda plagg ännu) men inte samlad bild, tror jag, de kommer ju lite då och då och jag plåtar dem och sedan åker de i lådan el på Damien direkt. Fast jag köpte ju typ 10 plagg bara på ziggys så där kan ju samlad bild komma. suitar: dalmatiner 80cuba cars 80cups 86dinosaurier 86bubbelgum 86tröja: bubbelgum med stjärnor 92 juniordalmatiner med stjärnor 86 och 92rosa bubbeltröja 86blå bubbeltröja 92bubbelgum med randig ärm 86dinosar med camoärm 92cuba cars 92 juniorröda bilar/bubblor med randig ärm86body:rainbow 92cups med randig ärm 86byxa: gröna stars med vanlig molomudd 86blå stars med vid mudd 80dalmatiner med rosa mudd 86cups 80linne: dalmatiner 92gröna stjärnor 92svarta stjärnor 92kvar på  önskelistan: turkosa stjärnbyxor 80 el 86 troligen dalmatinersuit 86 el 92ev gröna stars med vid mudd stlk 80T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen
    shit vad mycket fint Räcka ut tungan
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-01-12 21:51:25 följande:
    499
    den är RIKTIGT snygg dreglar lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12