Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nähe nu ska denna gamla pöslekärringen hoppa i säng med.... Klockan ringer 6.30 men jag skulle gissa på att Milo klockan ringer vid 03 eller nåt när han kommer inrusandes till oss. Natti!!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-13 21:47:28 följande:
    Vart på Öland ska ni? Vi ska ligga i tre härliga månader på saxnäs
    Det blir Ekerum Å 3 månader vad underbart!
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2009-01-14 07:10:03 följande:
    God morgon på er!! Fy, vilken natt!!!! Ava vaknade runt 2.30 och var sen vaken och ledsen (utan att sova en enda gång) till 5.30!! Satt upp med henne i sängen och slumrade till slut, men vaknade av nackont och att det var iskallt... Sen vaknade Liam . Upp till honom och kröp ned i hans säng så somnade vi om till 6.30 iaf, vilket var skönt. Får se hur Ava mår sen. Hon hade feber, hostade, började gallskrika direkt hon öppnade munnen för att amma och var mest bara ledsen och inte kunde somna. Vet inte om det är öronen, men vet att hon vägrat amma andra gånger hon varit förkyld. Så nu sitter jag här med ett SPRÄNGFYLLT bröst. Länge sen det var såhär ...Butte: Åh, spricktunikorna är ju helt underbara!!! Jag vill också ha såna till Ava, men tror inte de finns till små... eller?!?
    Å stackars lilla sötnosen. Hoppas det är snabbt övergående!

Godmorgon alla
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2009-01-14 07:20:55 följande:
    Alla och alla... Verkar inte vara så många vakna . Eller de kanske inte går och sätter sig vid datorn direk .
    Nääe det är väl bara jag som har datorn som frukostsällskap

Nu ska jag lämna Milo på dagis och köra till jobbet. Ses i em!
  • Tjollabolla

Hej flickor! Äntligen hemma från jobb. *trött* Att ett gäng ungar kan föra så mkt liv!!!

ÅÅ jag vill oxå shoppa Molo.... Har fortfarande inte köpt ngt, allt tar ju slut i rätt storlekar!!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-14 15:14:29 följande:
    Hej hejÄr också grymt trött, skönt att det bara är 1 och ½ dag kvar att jobba, sen är jag ledig i 2 veckor. Men what? Inte en enda Molo? *duktig tjolla*
    Duktig??! Hade jag bara kunnat så
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 15:13:46 följande:
    Hej o välkommen hem Å det kommer mera!! Batinki hade väl fått leverans idag Maila o kolla om dom har det du söker kanske?
    Jo jag har mailat med en butik som ska få det jag vill ha, men deras leverans segar ju såklart.. *snyyft*
  • Tjollabolla
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 17:19:05 följande:
    Fast de får inte hem dem förrän i nästa vecka tror jag..om du vill ha vovvestjärnor alltså
    ÄÄÄH
    LA Woman skrev 2009-01-14 17:20:13 följande:
    Hej i tråden Har du tid så kan jag kanske komma in till satn då Jag ska hämta en Scampoodledress där som troligen kommer på fredag men isf kan jag lika gärna hämta den på lördag...Om vi är på Öland samtidigt i sommar måste vi nästan ta en tripp till Eleraff tillsammans också
    Hmm gubben ska ju med och jag har lovat att det ska gå fort Men ska du ändå dit så
    Eleraff är ju ett måste!
  • Tjollabolla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-14 17:10:24 följande:
    fyy va fuskigt ni somhar riktiga affärer i närheten!! Vi har bara lite småfolk annars inget intressant!
    Jag har 6 mil till B&R men jag tycker det kan vara värt det just nu   Jag försöker bara övertala sambon om att tycka detsamma. Det går väl...sådär
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-14 17:57:55 följande:
    Ja visst blev dom, speciellt dalmatinerna, det var rååsa bubblan som tipsade, hade inte ens tänkt på dom byxorna till tröjan.Regnbågen var även super fin ihop med gröna velorisar.
    ÅÅÅ FINA regnbågen!!! Är den stor? Större än vovvarna??!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12