• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-30 16:10:00 följande:
    Ja jag brukar ha en svart tröja under hans gråa. Kom nyss på att den lila borde vara riktigt cool med gröna starströjan från Molo under. Vad tror ni???
    åhh blir sugen men vad ska melker ha för storlek då hmmGenerad
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-01-30 16:16:29 följande:
    Vad har han nu? Alltså på LPL står det att dom är små is torlek, men det tycker inte jag. Milo är ju säkert 88-90 cm lång och han hade inte kunnat ha större. Där finns lite tillgodo i grenen och benen hänger i marken.
    ?
    han har 80 i all molo dock rymliga :)
  • Emmsan

neeeds help.. passar på nu när inte LOVELIVA är inloggad.. lilla Hilda fyller ett o jag kan inte komma på ngn bra present  finns det ngt klädesplagg som är "onödigt" ( hmm finns det såna) som ni tror lillskruttan skulle passa bra i ???

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-31 11:12:01 följande:
    en underbart söt finklänning Jag kan hjälpa dig hitta en på e-bay! De är såååå fina en del
    ahh bara den är roooosa du föressten köpte hon ngn docka av dej?? hmmm
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-31 11:16:52 följande:
    ja det gjorde hon. Ska hjälpa dig hitta en råååååsa
    rackarns dååå. har även kimat på de här söööta te serviserna i tyg men hon är väl för liten antar jag :(
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-01-31 12:58:13 följande:
    Alla verkar eniga om mörka NS iaf Kan ni nu enas om en tröja med? Dalmatiner elle regnbåge, svååårt val! Vi har ju dom ljusgråa NS med såklart...
    dalmatineeeer
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-01-31 13:04:15 följande:
    Är det dom jag har i 98? Ja dom var ganska stora. Men tur att det funkar ändå tack vare muddarna. Dom Milo har nu i 92 har han haft sen i slutet av sommaren. 2-1 regnbåge dalmatiner dårå...
    jag kan rösta igen dalmatiiiiner ääälskar dem sååååååå ;)
  • Emmsan

åhååååå va fina bilder i BT speciellt idat regnstället Förvånad vill haaaaaaaaaaGråter

• Emmsan
    Buttelina skrev 2009-02-01 10:56:06 följande:
    jag köpte ett par kotte regnbyxor igår för 75 kr
    schhhhhhhhHemlis håller för öronen vill inte höra hahahahaha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12