• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

åhh va jag längtar efter paket från eleraff hoppas banne mej de är snabb för en ggn skull

• Emmsan
    Jen80 skrev 2009-02-01 10:58:16 följande:
    Hehe, en färgklick i hemmet ...Vad har ni mer tänkt till Milo i 2-årspresent? Ilon fyller ju om en vecka och jag vet verkligen inte vad vi ska köpa åt honom. Så himla svårt! Vi har så mycket leksaker så jag vill inte fylla på med en massa smågrejer. Han har frukter med kardborre som man kan dela, så jag tror det blir nånting mer sånt. Finns ju tårtor, pizza och lite sånt. Så himla svårt!
    min alfred äälskar sånt han har pizza mackor micro mm mm det är såå uppskattat :)
  • Emmsan

frågade ju om råd om en present till en blivande 1 åring som har aaaaallt i danskt väg
    så jag tänkte bara visa resultatet grattis lilla Hilda på 1 års dagen hoppas hon blir nöjd va tror ni?? o jag hoppas ni pratar på som vanligt så bilden försvinner lååångt bak i tråden så inte LOVELIVA kan tjuvkika;)

• Emmsan
    ängeln83 skrev 2009-02-01 22:20:40 följande:
    Åååååååh va fint, det där kommer hon ju blir super glad över.Är det du som varit så duktig o sytt?
    jupp duktig o duktig man gör så gott man kan ... ;) ja hoppas verkligen den sitter bra melker är nååågot trött på o prova klänningar nu
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-01 22:22:58 följande:
    åhhhh så fiiiiin den blev!!!!!!!!!!! Blev det något tyg över till en till?
    sjäääälvklart maias e på gång ;) men eftersom maia e lite mörkare o passar så bra i färg får hon ett "liv" o mörklila
  • Emmsan
    Jen80 skrev 2009-02-01 22:25:53 följande:
    ÅÅÅH, va fint ! Det blir hon garanterat glad över! Va duktig du är!!!
    åh tack Generadja  jag hoppas det för liite råååsa är det ju iallafall i  hilda som lavvar rååsa hm eller hennes mamma :)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-01 22:28:03 följande:
    det låter suuuuperfint men kanske ett brett kantband längst ner kan vara appleprint också  annars har jag ett kuddfodral också ju
    juust det du har kudden hemma ju.. då kan du välja preciiis hur du själv vill ha det.. tyget som e kvar räcker till ett liv o två nedre kjolar så det saknas ett "liv"  :( men det sitter väl i kudden då ;)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-01 22:28:03 följande:
    det låter suuuuperfint men kanske ett brett kantband längst ner kan vara appleprint också  annars har jag ett kuddfodral också ju
    för den delen skrev jag feeeel jööö.. tänkte det lilla livet överst i lila o givetvis hela nedre kjolen i apple print ;)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-01 22:33:02 följande:
    som du säger så passar Maia bäst i färg så ett liv och ett brett kantband nertill skulle bli perfekt räcker det till en sjalett då också? Du är så superdutkig ju, önskar jag kunde sy!
    ja jesus det gör det :)
  • Emmsan
    seadwarf skrev 2009-02-01 22:42:37 följande:
    här är Emelie i KikKid solhatten förra sommaren Hm, egentligen helt OT ju.. men iaf ...
    ljuuuvlig ja solhatten va oxå finFlört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12