Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts
    Nogula skrev 2009-02-13 21:15:57 följande:
    Åh, vad jag känner igen mig Har helle varken mamma eller pappa i livet, eller farmor och farfar. Min mormor och morfar lever, men mormor har alzheimers så hon är inte som hon brukar vara.Är så glad för att jag har mina barn och 5 syskon
    Jo...tur att vi har våra egna familjer.
    Att man inte är helt ensam... Fast man saknar ju sina föräldrar.
    SmillaMilla skrev 2009-02-13 21:16:04 följande:
    KRAM
    Tack
  • Quiet thoughts
    trunken81 skrev 2009-02-13 21:16:48 följande:
    ohh fy, nu fick jag rysningar  hur kan det komma sig att du inte har nån kvar? Du är väl inte gammal heller?!
    Nä, inte så värst. Snart 30, inkommande vinter.

Föräldrarna hade cancer. Mormor med. Och morfar dog när mamma min var 5 år gammal och farmor o farfar av ålder + farmor var dement.
    Pappa min var ganska gammal då han blev pappa åt mig också men de va cancern som tog hans liv. Han skulle varit 75 nånting nu om han levt men de är 8 år sen han dog...
  • Quiet thoughts
    Nogula skrev 2009-02-13 21:19:20 följande:
    Tack
    Jo jag kommer också på saker ibland. Ändå har det gått 3 år sen mamma dog i maj.
    Fast jag fick ju Alvin sedan. Han och Lova har gett mig mycket glädje och ork.
    Tack för barnen liksom hoppas de får va friska. Och jag.
    När man haft mycket elände i sin familj med cancer blir jag rädd ibland att få något nu och inte klara det... vill se mina barn bli stora iallafall, de behöver ju mamma...
    Men sånt kanske alla tänker ibland.
  • Quiet thoughts
    Nogula skrev 2009-02-13 21:26:14 följande:
    Ibland kan allt kännas så orättvist. dels har jag ju misst föräldrarna alldeles för tidigt.Sen får jag ett barn med autism, missförstå mig inte nu, jag älskar honom över allt annat, men dte tar på krafterna.Sen föds även minstingen svårt sjuk och vi får reda på att bara ca 50 % med samma åkomma klarar sig, men med henne har det ju gått hur bra som helst.Hur som helst känns det som att allt drabbar en ibland.Nej nu ska jag sluta gnälla, det finns de som har det mycket värre!!
    Jo jag har ju haft hårt liv jag med. Mycket sjukdom, scolios,gallsten son 12 åring, Op för båda.Hör dåligt och har svårt för uttal med S ljud.
    Och mina barn ärvde båda min neuroligska NF1 sjukdom. Min man VISSTE för jag sa att vill du ha barn med mig skall du veta att det är 50% risk/chans att de ärver mn sjukdom.

Jag förstår precis hur du känner dig. Men man måste få gnälla lite för det är oftast det vi riktigt drabbade inte vill göra. Vi tycker att andra inte skall behöva betungas med våra eländen. Ibland ter sig endels smååkommor som fis i rymden. Men alla orkar ju olika mycket. Hoppas alla förstår mig rätt. Man är stark fast i olika grad. Jag är nog en av de som tål ganska mycket. Skiten har härdat mig...
  • Quiet thoughts
    Nogula skrev 2009-02-13 21:20:28 följande:
    Dår är vi lika gamla du och jag Jag blir 30 år i december.Min mamma dog också i cancer.
    jaså,en till som blir 30

ja cancer är skit. man ska va glad om man får va frisk

nu skall jag sluta gnälla om elände.
    tinkerbell74 skrev 2009-02-13 22:04:29 följande:
    Gokvällens! Oups, jag slant visst på köpknappen på verashus.
    gjorde du?
  • Quiet thoughts

Hej

Mitt köpstopp går bra men nu börjar det klia lite.
    Har inte varit in här igen på ett tag men skall nog köpa billiga IdaT sockor nu tror jag.
    Bruna och grå kanske...

Har ni andra fyndat något roligt o fint då?

Jag skall klippa o färga håret och till tandläkaren så det blir en dyr månad för en hemmamamma men men...

jag har planerat det som så att jag skall va fin i huvudet och i mun + gå på spa för mitt presentkort + göra akrylnaglar
    å så snygg jag kommer att bli sen. *skratt*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12