• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God kväll!
    Länge sedan jag var in-hinner inte..kvällarna innebär att amma,amma,amma,amma
    Dock-ang genomskinliga plastpåsar,  Lollopard skickar alltid sina varor i plastpåsar..dvs genomskinliga...

Fortfarande ingen kamerasladd..nog för att man inte tar lika många kort som på ettan men stackars fyran finns det nu inga bilder på under 1, 5månad..har beställt en laddare men nu en månad senare så har den ej kommit till affären...suck..ska man behöva köpa ny kamera?Jag har ju så många söta små mini-molosar som nu snart är urvuxna..suck..varför går  det så fort?

Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
  • maugu
    jojoa75 skrev 2009-02-08 19:34:00 följande:
    Hej! Kul att se dig! Har bara handlat en gång direkt från lollopard, då fick jag i ett brunt kuvert.
    Jag har shoppat 3 ggr och alla ggr kom  de i plastpåse..dock tjockare sådan men kändes så där...tänk  om ngn på posten blev sugen att tjuva
    gosmamman skrev 2009-02-08 19:39:21 följande:
    Gokväll i tråden! så kul att se dig Maugu! visst går det för snabbt i början, eller eg hela tiden måste jag säga.Har det kommit nått nytt till shoparna idag?
    ja, hela tiden..ser det på sonen med som snart fyller 2..och min stora tjej som blir 12..jisses, snart en tonåring här
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2009-02-08 19:41:47 följande:
    haha sitter här o skrattar åt Maia Vi gick in i hennes rum för att hämta en pyjamas, hon ställer sig framför sin garderob och säger "hmm vilken ska jag välja??" med en riktigt bekymrad min och studerade hela garderoben från kant till kant Felipe höll på o få en hjärtattack tror jag Han tycker hon börjar bli läskigt lik mamma nu Till slut valde hon sina underbara dinosar
    Roliga unge-tänk att hon redan väljer..
    loveliva skrev 2009-02-08 19:42:10 följande:
    Tack för de fina orden om min lilla Hilda i Emmsans underbart fint sydda klänning !!
    Superfin klänning-blir så avvis på alla som kan sy..och supersöt Hilda som  vanligt...nu ska  jag amma, igen
  • maugu

God morgon!
    Grattis till 2-åringen, L&K!

Tror minsann vi har många 2-åringar+blivande 2-åringar under året i tråden

Jag väntar på Hugin&Mugin westernmotiv..tyckte de var ruskigt coola men än så länge har de ej kommit till någon shop..Lite NS brallor vill vi oxå ha..

• maugu
    Nova76 skrev 2009-02-09 09:24:52 följande:
    Grattis Kevin på 2-års dagen!!! Hojta om du hittar dem i svensk shop, jag är också sugen
    Absolut gör jag det..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-09 09:23:44 följande:
    Ja det är nog därför allt i stl 92 ta slut snabbt i webbshopparna
    Precis
  • maugu

Apropå Hugin&Mugin så är jag så glad att de återvänder till fotoprint aktigt-det var därför jag föll för dem i början..deras kvalité är dessutom så mkt bättre än Molo..

• maugu
    Buttelina skrev 2009-02-09 09:29:02 följande:
    men passformen är sämre
    Tycker du?Det tycker inte jag Kan vara som så att sonen har en annorlunda kropp dvs kort och numera lite mer mullig..passar super på honom..

Men,det är klart-Molos är ju mer stretchig..
  • maugu

God morgon!
    Somnade typ 21 igår och fick sova till 6.30 (ja, två amningar i natten men hon bara somnar om)-så sköönntt!

Beställde Hangartröjor på Lilla H, en till mellandottern och en till sonen, dalmatinlinne till mellandottern.

Suprfina matchningar i BT (och fina barn)..speciellt bubbelgumslinne+gröna stars byxorna..det skulle jag oxå kunna tänka mig.

Supersöta Emma (även om  hon är  butter) i fina klänningar..längtar tills L kan gå

• maugu
    loveliva skrev 2009-02-10 07:44:21 följande:
    God morgon ! Idag är barnen lediga och självklart ska de upp tidigare än vanligt  Men man kommer ju igång på morgonen i af
    God morgon!
    Visst är det märkligt att de kliver upp tidigare?
    Här har det nu börjat ljusna vid 6.45 så då vaknar sonen..hemma i Jämtland skulle det fortfarande var svart ute tills ja 07.30-08..
  • maugu
    loveliva skrev 2009-02-10 07:45:45 följande:
    Hej Hur blev det med kameran, blev det en ny ? Eller väntar du på sladden ?Vill se bilder på lilla Livia ju
    Ja du-efter 4 veckor så fick maken ett mail igår att sladden anlänt till affären..och den kostar 1000 pix..men, HAN (maken) HAR LOVAT att hämta den nu på torsdag så då ska det spammas i BT (många ombyten blir det )Hon har ju snart gått ur 62 den lilla busan..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12