-
Vilket ordernr hade du?Jag har nämligen ej hört ngt..så jag hoppas fortfarande..isako skrev 2009-02-27 11:40:50 följande:ButteVet att du i princip har fotografiskt minne *flörtar lite* Vet du vart jag kan hitta min f****de tröja? LLM mailade nyss o sade att det var fel på hennes lagersaldo o att de inte hade den....
-
Juppmaugu skrev 2009-02-27 11:43:16 följande:Vilket ordernr hade du?Jag har nämligen ej hört ngt..så jag hoppas fortfarande..
Jag hade 5819 så då borde den finnas..handlar på mig favoriter och har bodyn som är superfin IRL och nu då tunika och dalmatinbyxor i stk 80...Menar inte att strö salt i såret-vet precis hur det känns när man vill ha ett MÅSTE..jag har kikat igenom lite danska shopar oxå men ej hittat fler...
-
Du har postRååsa Smurfen skrev 2009-02-27 16:02:20 följande:det gjorde de ,var tungen att pröva dem på direkten
-
Fina Maia i BT-älskar oxå att man vågar blanda färger och mönster..Zvartaliljan skrev 2009-02-27 16:00:11 följande:varsågod, hoppas de passarFin klätterapaTjollabolla skrev 2009-02-27 16:05:17 följande:Ja den röd/oranga katvig har jag med, fast den har jag haft för den är så stor, storlek 2.. Men den funkar ju om man viker den. Skulle vilja ha en rånarluva till den... Har inte kollat men kanske den vi har funkar, den turkosa med oranga stars...
-
Pling tilbaxRååsa Smurfen skrev 2009-02-27 16:14:43 följande:har svarat
-
GrattisRååsa Smurfen skrev 2009-02-27 16:59:51 följande:ja jag fick den tack vare gott samarbete men mangu www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8515...
-
Ja,misstänkte vi var många på den..kändes lite märkligt att slåss om den med andra danskar..men,nu har jag som sagt första tjing och det lär ju dröja 2 år innan Livia kan ha den..men, den är superfin!!!tinkerbell74 skrev 2009-02-27 17:17:25 följande:Rååsa Smurfen skrev 2009-02-27 16:59:51 följande: Den hade jag också i minneslistan men såg att maugu lagt ett ganska högt bud... gissade att det skulle dyka upp fler också. Så jag gav mig utan strid den här gången. Grattis till den fina kjolen!
-
Hej!trunken81 skrev 2009-02-28 14:06:38 följande:Hej! Ser att ni diskuterat pengar Får du inte in en del från din affär? Jag hade varit sugen på att ha en, men undrar hur "lönande" det är för "små" affärer.
Ang webshop-tar låånngg tid innan man kan ta ut lön...ca 3 år och inte blir man rik..Marginalerna är ej stora.. -
God morgon å vaffö gö di på detta vise?Är alldeles förvirrad..
-
Grattis Aleya på din allra första födelsedag!!
Jisses,vad segt det är att få iväg ett inlägg..har jag iallafall shoppat en Dalmatin suit 86+fjärilssuit 80, Hangartröja piké till Gustaf och dalmatin tights 140 till mellantjejen..allt för 1039:- inkl frakt
Sweetfunky hade 25% på ett köp, vårnytt är koden..
-
Segt,segt..hittade dessa på Liten Correlin och jag tror att de blir superfina med MOLO-tröja..verkar vara som 3/4 byxor..329:-
http://www.litencorrelin.se/showExtraImages.do?articleId=hj_shockpinksmockbyxa
-
dalmatineran förstås och brallorna är danska-HJORTH..så numaugu skrev 2009-03-02 11:15:43 följande:Segt,segt..hittade dessa på Liten Correlin och jag tror att de blir superfina med MOLO-tröja..verkar vara som 3/4 byxor..329:-www.litencorrelin.se/showExtraImages.do?artic...
-
God morgon från Wien!Här är det grått,grått och regn..jag ska äntligen åka hem till Svea i veckan för några dagar-längtar så..
Smillamilla-vilken fynd affär du sprungit på..är lite avvis får jag säga..jag vill ha lite iDAT och väntar på att någon shop tagit in något..likaså Hugin&Mugin cowboys och indianer..vill inte beställa från DK då den danska kronan just nu är 1,58..urkk...