Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-23 18:31:13 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-23 18:18:12 följande: Oh no... jag tog också 1-3 år, fanns inget större. Då kanske det är bäst att maila och avbetälla den. Den såg ju sååå söt ut, ja lite kådisvarning. Tänkte att den skulle vara fin till hennes nya rååååsa NS zip.
    Kanske det, jag får dra ner den över öronen hela tiden på min lilla och din lilla är väl i samma storlek ungefär...hade nog satt 9-12 mån på den om jag bestämt storlekar
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-01-23 18:39:31 följande:
    Kanske det, jag får dra ner den över öronen hela tiden på min lilla och din lilla är väl i samma storlek ungefär...hade nog satt 9-12 mån på den om jag bestämt storlekar
    Tog ett par bilder med mössan på Kommer snart
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 19:05:48 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-23 18:55:16 följande: Men guuuud så söt!
  • Everlonn
    Stormis skrev 2009-01-23 22:17:24 följande:
    God kväll!Fortsätter Tinkerbeslls frågestund:Ni som haft IdaTs regnställ i 74/80 - hur länge kan man ha det? De är väl ganska stora i stl? Hon blir enl kurvan 80 cm i juni, kan man ha det under hösten också (86 cm i jan -10).
    Hej!

Håller på att läsa tillbaka så om nån annan svarat innan ja, då är ju mitt svar lite onödigt Men men

Jo, de är stora i storlek..ska precis byta ut lillans gröna 74/80 mot rosa 86/92 och hon är nu ca 88 cm och det passar nog fortfarande. Men hon har ju ett nytt så då byter vi

Så jo, 74/80 ska nog räcka så länge som du tänkt dig
  • Everlonn

Vad har ni nu köpt ur Molos vårkollektion flickor??

Regnbågsbyxor
    Rosa/vitrandiga byxor
    Dalmatiner byxor
    Gula bubblor byxor
    Fjärilstights

Koppar tröja
    Hand i hand tröja
    Gula bubblor tunika

Koppar suit

Inte såå mycket, ännnu

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 10:49:01 följande:
    Godmorgon Såg era fina listor Mina Molo-köp vår09 (en del endast beställt men ej mottagit än):Regnbågsbyxor Triple star tröjaTriple star sommarsuitRegnbågs regn/vindställSvettistunika svart med stjärnortunika/linne svart med stjärnorleggings svart med stjärnorleggings dalmatinerLångärmad knapptröja med dalmatinerTunika/klänning dalmatinerBodysuit dalmatinerBabyhjälm triple star (M satt perfekt på Maia!)Säkert något mer jag glömt
    Jasså, skulle vi inkludera beställda saker oxå? Då blir listan liiite längre 

Typ en av varje babyklänning oxå
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 10:49:01 följande:
    Godmorgon Såg era fina listor Mina Molo-köp vår09 (en del endast beställt men ej mottagit än):Regnbågsbyxor Triple star tröjaTriple star sommarsuitRegnbågs regn/vindställSvettistunika svart med stjärnortunika/linne svart med stjärnorleggings svart med stjärnorleggings dalmatinerLångärmad knapptröja med dalmatinerTunika/klänning dalmatinerBodysuit dalmatinerBabyhjälm triple star (M satt perfekt på Maia!)Säkert något mer jag glömt
    Skönt att vara hemma i kalla sverige igen? Eller snarare skönt att komma hem till garderoben igen?
  • Everlonn

Hej i tråden!

Vem var det som la ut IdaT regnställ på T? Och vad var det för köp-nu?

Vad är lagom menar jag Tyvärr namnmärkt med initialer...det drar ju ner priset lite va?

(OBS ingen annons!)

Vill gärna ha lite bra tips på lagom köp-nu

• Everlonn
    snigelina skrev 2009-01-24 21:52:44 följande:
    www.ejsikkelej.dk Där finns hela kollektionen
    Åhhh, gul molnklänning!!! Så mycket fint det var där, attans nu blir det ju massa mer shopping ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12