Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jen80 skrev 2009-01-16 21:18:50 följande:
    Ja, jag var och kikade där när du lade ut bilderna. Kanske ska kika lite till ... Vad kostade Molo-stövlarna?
    Mina kostade 299:- ord.pris, men de har ju rea fast jag vet inte hur mycket...hade bara ögon för nya molo sist jag var där
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-16 21:25:32 följande:
    fanns där många molo stövlar kvar?
    Några stycken? Nämnde jag att mitt minne suger? ha ha ha får nog träna upp det känner jag
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-16 21:28:35 följande:
    haha det är lugnt känner mig lite sugen på en shoppingtur med er till bus och rackartyg
    Jaaa Kom! Hade varit jättekul med fika och få träffa dina söta barn man ser i btKyss  Så kan de busa massor
  • Everlonn
    jacao skrev 2009-01-16 21:30:11 följande:
    Ja, där va ju baksidan   Vet du ungefär vad de kostar?
    Ingen aning, tyvärr...
  • Everlonn
    jacao skrev 2009-01-16 21:37:33 följande:
    ingen fara, jag mailar dom
    He he, inga popkorn för dom ikväll
  • Everlonn

Nä, nu får jag väl lämna datorn till makenFundersam

Behöver helt klart en egen laptop, en råååsa

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-16 21:39:54 följande:
    jaa skoj fast jag tar med mig thea och grodan för annars hittar jag inte dit
    Ju fler desto roligare

Massa pölsekäringar i butiken, de får nog slag på B&R ha ha ha

Säg bara en dag så kommer jag! Måndag kanske? Då kommer det förmodligen mera molo till butiken
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-01-16 21:42:05 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-16 21:40:30 följande: hihi det vill jag också ha. En rosa. Sitter oftast vid den stationära och det är så trist.
    Den stationära är väl ok, men vi har bara en! Så nu är det ju makens tur...han suckar i soffan för jag inte gått iväg från den ännu
  • Everlonn

Åh, vad ledsen jag blev

Lillan skulle ha sin nya fina suit med kopparna på! Äntligen tvättad och redo för användning...så ser maken att vid en tryckknapp är det ett litet hål i kantbandet! *buhu*Gråter Hon har ju inte ens fått använda den! (förutom för modellfotona då förstås )
    Skulle gissa att tyget skadats av de där små piggarna som griper i "andra sidan" av tryckknappen...men nu måste jag reklamera och vänta till en ny kommer in...det är ju inte precis gott om storlekar kvar ju *snyft*

*surar lite*

• Everlonn
    LA Woman skrev 2009-01-17 20:23:15 följande:
    Å nej!!!!!!! Förstår att du är ledsen
    Den är ju så fin, såg såå fram emot att använda den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12