Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-03-28 08:20:40 följande:
    Morning Länge sen vi var här samtidigt, allt bra med er, förutom stort lass? Mmm, hoppas jag med, vi ska på 1 års kalas idag med typ 10 barn och då vill jag INTE ha huvudvärk
    Ja, jag har inte hunnit vara inne så mycket på sista tiden. Här är allt bara bra. Jobbar mycket och Noel hänger på dagis. Hur går det för Liam på dagis?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-03-28 09:36:59 följande:
    Samma som här då, har verkligen ingen ork när jag kommer hem efter jobbet. Jodå, det går bra, fast han är ju inte där så mycket eftersom gubben jobbar skift och är ledig mycket.
     Jag känner oftast för att slänga mig framför TV:n vid kl 21.00. Hänger inte alls med i snacket här längre
  • Duntoffla
    melizza skrev 2009-03-28 09:39:21 följande:
    Man kan ju också vika in mudden inåt liksom så att den inte syns längst ner och upp har man ju alltid tröjan över
    Precis! Så gör jag med
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-03-28 09:41:47 följande:
    jaaa men i vissa lägen ser man ändå.. nä inte brunt här inte
    Fjantmaja! Beige då? De nya haremsbrallorna är ljus mudd och supermjuka.

Annars har ju Name it /Exit en del.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-03-28 09:44:45 följande:
    hjäe harem var för breda för min smak och gillarde inte sömmen som gick över hela benen *kräsen här
    Men kika som sagt på Name it´s eller kanske Kappahl
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-03-28 09:50:53 följande:
    godmorgon i tråden! butte - vad tror du om dom här från kappahl då. det är mina favoritjeans..och då har jag ändå några NS i lådan också dunis - oooh...tack för tipset. la dom i minneslistan
    Morrn morrn!

Coola Alvin!
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-03-28 09:52:50 följande:
    tack! visst har du en bild på N i de snygga hängseljeansen i ditt galleri? jag kommer dock inte in där..
    OOps! lägger till dig. Försöker kopiera in bilden här med firefox är lite muppigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12