Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-03-30 22:27:55 följande:
    Usch gör sällan så här men vill verkligen varna för denna säljare/köparen personen ifrågan vann en aktion ifrån mig mejlade och frågade om hon kunde vänta 1 1/2 vecka med att betala snäll som man -är gick jag med på det efter 2 veckor inte en skymt av pengarna, efter 4 mejl ringer jag henne. Hon ber om ursäkt & lovar pengar samma dag. Efter yttligare en vecka inga pengar då mejlar jag henne via hennes aktion och frågar henne varför hon gör så då jag varit snäll och väntat och för jag dessutom funderat på och buda på hennes aktioner men nu inte vågat det pga att hon inte betalt mig  och får till svar  If you dont want , dont by it,. as w h ooooole  www.tradera.com/Molo-Lurv-Fleece-turkos--varn...
    VA??! Vilka rikspuckon det finns!
    Helle skrev 2009-03-30 22:31:39 följande:
    Hur är den gula Småfolkströjan med grävskopor i storlek? Tror ni att sonen på 102 cm kan ha 110/116 el blir den alldeles för stor?
    Hihi...fler som har span? Shoppade en nyss. har fått för mig att de är rätt stora.
    FL Lisa skrev 2009-03-30 22:31:34 följande:
    alltså vad är det med folk egentligen? verkar krylla av riktigt udda typer på T. tack för varningen.
    Sicken tur!
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-03-30 22:40:42 följande:
    Men åhhh, 98/104 går alltid först. Hade också för mig det, men hade hoppats på det motsatta. Tycker den är så fin Tog du en på T?
     Men jag är inte säker ang storlekarna. Men om det är samma som ex den oranga med gröna grodor så vill jag minnas att Ängeln tyckte den var stor på Liam

Jag köpte en 86/92 på T för 10 min sen Någon gång passar den väl. Bra pris ju!
  • Duntoffla

God kväll!

Tittar in en liten snabbis. Här pratas det lagersalg ser jag.

Synd som sagt att det är så dålig kurs nu Allt blir ju svindyrt!

Är det någon som har förslag på någon fin suit/body som passar en liten nyföding? Det gör inget om det är på rea

• Duntoffla

God kväll tjejer!

Bubblan
    - Najs med hemshopping! Jag är grymt sugen på nytt vardagsrumsbord, matta, hallgrejer, nattduksbord och annat Vi får ta det vartefter.

Vilket underbart väder det har varit/är idag! Äntligen vår!

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-04 19:18:35 följande:
    Hej! Tänkte på dig häromdagen..fått tag på Idat stövlar ännu?
    Hej!

Nope inga stövlar men jag håller koll
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-04 19:23:11 följande:
    okej då tipsar jag inte om lejonstövlarna då
    Nope

Velar däremot om storlekarna. Noel verkar ha 22 i de flesta skor och ngn sa att de var stora
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:23:19 följande:
    Go kväll! Ja det va riktigt roligt faktiskt!! Det va längesen vi investerade i hemmet nu och det kommer bli så himla fint
    Vad roligt! Tycker man kommer in i "fixa-hemma-perioder" då och då. Jag är för tillfället mer inne på heminredning än kläder till Noel. Typiskt vårtecken tror jag. att vilja göra fint och förnya sig.
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-04-04 19:30:35 följande:
    Gokväll i tråden tjejer Tittar in från soliga Göteborg en stund. Det är härligt att vara iväg men jag saknar barnen såååå mycket!! Lyckades dessutom med konststycket att bli förkyld...ska kureradet med lite vin och cider snart Jättefina bilder i BT!!!!!! Härligt med vårbilder
    Go kväll!

Vad gör du i Göteborg? Cider och vin kan göra mycket för förkylningen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:33:13 följande:
    Här är våra snygga nya möbler bordet stalands.se/soffbord--lampbord/oracle__944 soffan www.furninova.se/default.asp  fast vår är svart av praktiska skäl mattan va en sån där hårig lurvig sak i ljust beiga toner  *supersnygg*
    Skitsnyggt! Gillade verkligen bordet. Skulle vilja ha sån form på mindre bord och ha som vägghängt sängbord. Fast i annan färg

Vi funderar på ett elipsformat sodfbord men troligen vitt

www.miomobler.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffbord/Plaine/Soffbord-ellips/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12