Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Go kvällen

Händer här då? Pratas det Molo som vanligt månne?   sjuuukt hopping sugen e jag Räcka ut tungan och ska nog slå till på ett par yxor eller nåt tror jag frågan e vilka?? hm..

va tror ni om att börja köra ut kortärmat på T nu? För tidigt?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:23:27 följande:
    Jo det kan jag förstå att du får. Jag kommer inte vara iväg hela dagen, några timmar bara beroende om jag tar med O eller inte. Jag och Preggi, Bubblan skulle fundera lite men har inte bestämt tid och plats än. Jag vill gärna ses så tidigt som möjligt - dvs när de öppnar om sällskapet orkar
    Å ska O med   Skulle va såååå roligt att träffa honom åxå ju!!!  När öppnar Matador på lördagar? Jag kanske kan haka på dit eller Vildänglar och om vi tar lunch eller fika sen, så hinner man snacka lite strunt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:27:35 följande:
    Ja, ska jag in vill jag vara tidig. Då tar jag inte med N i alla fall. Det blir inget bra. jag måste fundera lite. har fått ihop lite pengar som jag kan låna men ska även klippa och färga håret nästa vecka kom jag på. Så det är tveksamt till att jag kan shoppa. jag och Jompa ska ju in om ett par helger.
    jag vill åxå med då ju *glöm inte mig* 
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:29:20 följande:
    Tja, Molo, bajs och campingar verkar vara kvällens ämne Hmm jag väntar nog lite till med kortärmat. Det finns ju iof de som går riktigt bra ...
    bajs o campingar   ha ha ha!  *underbaraste tråden i världen detta*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:29:38 följande:
    Go kväll!Pratas det om annat än Molo nu för tiden? Du har väl redan shoppat massa. Vad har du kvar att köpa?En del kortärmat går nog (Småfolk) men i annat skulle jag vänta ett tag till.

Jo jag har köpt en del, men det finns massor kvar att sukta efter Räcka ut tungan

Hm.. har ju några småfolkar som ligger och sen en himla massa molosar med kort ärm, skulle vilja få ut dem ju!!

Duntoffla skrev 2009-01-13 21:30:42 följande:
    Menar du nu i helgen eller den 31:a?
    menade att jag vill haka på dig och Jompa den 31:a
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:34:38 följande:
    Ah, vad kul! Då är vi järngänget då Hoppas bara att det finns ngt kvar då. Jag har iofs inte fått ngt nyhetsbrev från änglarna om att de fått in mer Molo så har jag tur kommer de senare *ego*Det var ju lite Småfolkshysteri ett tag och de verkar gå rätt bra. Molo vet jag inte.
    ja vi får hoppas på änglarna då!! Håller tumsen att de finns massa nytt kvar i våra storlekar då

äh.. jag väntar med kortärmat ett tag tror jag, vill ha mer än 25 spänn för dom liksom
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:35:29 följande:
    ja ingen hopping utan kaffe

Jo det är ju lite småtrångt både på vildänglar och matador iofs, men Bubblan kan man muta att sitta i vagnen en liten stund och bara vara söt
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:36:47 följande:
    haha Vad det låter kul. Molo Bajs Och Campingar, ska vi döpa om tråden till det kanske? hha. Så hade folk kunnat undra hur man kan skriva 30 000 inlägg om det istället
    *ASG*  Ha ha ha!!!
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:39:45 följande:
    hahaha uttråde = uttråkade
      trodde de va nåt nytt uttryck över utomstående trådläsare
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:42:57 följande:
    åå söta lilla Bubblan Ja det brukar funka fint med skatten oxå, tänkte mer på att överhuvudtaget få med vagnen in ... kan ju vara fler än bara vi som e ute å klämmer på Molo news Äh, det löser sig!
    ja, de skulle va skoj å se lille skatten åxå ju Å Bubblan vill ha nån å bubbla med åxå
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:50:24 följande:
    Ja, vi får se framåt helgen Nu ska jag göra en god smoothie och dricka lite te.

du e så nyttig du!! själv gjorde jag snöbollar (chokladbollar rullade i massa florsocker) Räcka ut tungan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12