Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-14 16:12:53 följande:
    dessa gamla borde ju matcha dalmatinerna
    Å vilken liiiten Isabel  Gud så hon vuxit alltså!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-14 16:16:00 följande:
    hmm ja det stämmer kanske... men lite festligt att matcha med ränder med om det funkar...
    Å du måste prova sen!!   *nyfiken*
    ängeln83 skrev 2009-01-14 16:16:09 följande:
    Jaaaa, det är den helt klart värd Ooooh, röda velorisar har jag inte ens tänkt på, det är ju faktiskt rött i tröjan. Testade ihop nu o guuuu va fint det blev. Tack för tipset
    A det e nog kanonsnyggt Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-14 16:18:35 följande:
    Verkligen fint Ska se om Liam är villig att prova lite, har ju inte testat en enda ny Molo än ju

Å vill se L i nya Molosar!!

Bubblan slocknade just som vanligt vid den dummaste tiden Fundersam å jag ska nu försöka hålla henne vaken efter väckningen OCH rulla köttbullar *hur löser jag det* ???

• RååSa BuBBlan

Å jag blir tossig!! ANDRA gången nu som jag har fått pengar insatta på kontot utan att jag vet varifrån de kommer??? 1006.- i december och nu 510.- med samma sifferavsändare, ett Nordea pg.. ringde banken men dom sa bara att det va det nämnda och jag väntar inga pengar nånstans ifrån!!! Va gör man?

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-14 16:21:21 följande:
    ja liiten och rufsig inte ens två år på bilden
    sååååå söt iten rufsis!!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-14 16:22:05 följande:
    Ska försöka fota lite senare Usch då, Liam har inte sovit sen han vaknade imorse så det blir en kamp att hålla han vaken nu. Bubblan får helt enkelt hjälpa till att rulla köttbulle
    Å de skulle se ut det   sur sur Bubbla och massa köttfärs i combo är ingen vacker syn kan jag lova
  • RååSa BuBBlan
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-14 16:27:25 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 16:23:06 följande: tacka och ta emot Nejdå va knepigt!
    Ja helmysko!! Å ingen info hemskickad om nån utbetalning, jag blir vansinnig när jag inte vet vad de är??? Banken måste hjälpa mig och ta reda på var de kommer ifrån, jag vill inte ha pengar som inte e mina liksom, nåt måste vara fel!  *nervös*
  • RååSa BuBBlan

hellu girls!!

Gått å fingrat på nya Molosarna hela eftermiddan här   *såååå fina*

Och så har man rensat ur ännu en Tradera hög som ska ut *puh* måste köpa mer mailingbags!!

• RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-01-14 21:14:46 följande:
    Gokväll!Råååsa bubblan- ud vad massa fin shoping du bjuder på i bt! Jag älskar ljusgul/vitbubbel med rosa kanter! Passar den tröjan ihop med rosa/vitbubbel medgröna kanter byxerna?
    go kväll

Å nog kan man ha dem ihop!! Fint och mixa bubblorna tycker jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12