Tjollabolla skrev 2009-01-12 20:50:14 följande:
ÅÅ det är så dryygt! Milo håller på nu, sambon är hos honom. Fattar inte varför han ska konstra så, han är ju dödstrött.... Sen håller han på nätterna igenom med så jag får aldrig sova.
Ja, det är verkligen inte kul. Drygt också att M håller på nattetid. Noel sover i alla fall när han väl har somnat. Noel stressar upp sig själv och det hela eskalerar. Sambon har liksom fått hålla ner honom lite lätt i sängen för att lugna honom men jag får spel. klarar inte att höra det där längre. Det triggar mig något enormt. Jag har ju hört det antalet mer gånger än sambon då N haft såna skrikperioder dagtid förut.
isako skrev 2009-01-12 20:50:53 följande:
Karlshamn... bläää kunde ju lika gärna vara i Happaranda Kan ju inte ens skylla på att jag skall hem till Malmö o hälsa på.. *snyft*VILKEN affär säger jag bara!!
Jag fick in lite pengar från T igår och idag men jag måste ha en månad som är lite lugnare. Hoppas bara det finns lite godbitar kvar när det är shoppingrunda för min del.
jompa skrev 2009-01-12 20:51:12 följande:
Jaha då hade man shoppat igen då Måste hålla mig nu med resten till lönen kommit.
Vad blev det ditt spöke?

JuliaochNelly skrev 2009-01-12 20:51:34 följande:
Så himla trist när man är själv med dom då får dom lätt övertaget inte lätt med en super gnällig bebis & en ap mörk rädd 4 åring ....ljuset i tunnlen är ju vagn shoppingen imorgon
Jaså är det shoppingspree på tapeten imorgon? Jag kan inte ens roa mig med det

gosmamman skrev 2009-01-12 20:54:39 följande:
Gokväll- kikar in en snabbis, måste plugga till redovisning på ons.Jag blev helt såld på klänningen som LA woman håller i
BT,kan man se den i nån shop på bättre bilder?hundklänningen och hund tröjamed gul prickiga ärmar var också fin.
Hej hej! Hoppas att det är ok med dig.