Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-11 22:32:04 följande:
    Jag köpte en sån grå lurv med gula kanter på salgen. Men den har inga tassar på ärmarna och inget foder i luvan... Måndagsex...
    Den är ju fin ändå men just fodret och tassarna gör den lite extra snygg
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-11 22:34:00 följande:
    håller med, den lurven är toksnygg! jag har den i strl 92 och 104 *bunkat lite*
    Skönt att du mår bättre nu. Och kul att se dig här

Jag spanar lite då och då efter den. Finns ju många andra fina också men den har ngt visst. Får vi fler barn så ska den få ärva Noels Köpte den för 279 på rea på Matador för ett år sen. *bra köp*

Har du shoppat något mer?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-11 22:36:14 följande:
    JA färgen är ju superfin! Men saknar tassarna.
    Ja, det förstår jag.
    Buttelina skrev 2009-01-11 22:42:55 följande:
    och tack gumman det är kul att vara "tillbaka"
    Visst hade du köpt nya regnbågen? Har du bild på den? Är inte helt säker på om jag gillar den nya gröna eller inte. Tycker den ser så olika ut på olika bilder
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-11 22:42:10 följande:
    nä jag har inte shoppat nått mer... men jag ska
    vad blir det för något då? Har du lååååånga listan?
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 22:48:52 följande:
    Så, nu har jag äntligen fått ut lite auktioner på T! Fick ett köp nu direkt, så det känns ju bra Men sen shoppade jag en OT POP skaljacka, så nu kommer ju pengarna från T bara att täcka upp för den. Hade ju tänkt att T-pengarna skulle täcka upp för det jag har handlat i december men ja,ja....Bara att lägga ut mer nästa månad....Ngn som har shoppat ngt kul idag???
    Köp nu är alltid kul!
  • Duntoffla
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 22:52:26 följande:
    Kanske blandar ihop det helt, men var det inte du som älskade den gamla regnbågen - hade du inte bunkrat den lite?
    Jo, jag har den i sprillans ny suit men behöver en större tröja. Fördelen med den nya tröjan är att den bara har en knapp och inte en på varje sida som den gamla. Tycker en knapp är snyggare.
    nikki2006 skrev 2009-01-11 22:52:45 följande:
    tittar in en snabbis innan sängen.Jag vann underbara byxan , betalar imorgon direkt okej???
    Såg det minsann. Ingen panik tjejen! Jag postar imorgon hursomhelst så har du dem på tisdag
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-11 22:56:45 följande:
    tack, sååååååååååååååååååååååå fin ju o har upptäckt att jessie växer ur 80 nu vilken dag som helst. Måste ha lite nya byxornu ju. Hon kan ju inte gå byxlös God natt nu kallar mannen för lite mys
    Ah, fler knoddar på gång?
  • Duntoffla
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:03:52 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-11 22:59:07 följande:
    Ja, den är supersnygg! Men stor. VÄntar fortfarande på att N ska växa i den. Kanske ska ta fram och testa snart igen.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:09:37 följande:
    Tjejer, en väldigt dum fråga i denna tråden men jag ställer den ändå...Katvig, småfolk och molo har ju salg...Skulle ni kunna hoppa över två och bara åka på en OM ni fick ett helt nybyggt hus...Sambon säjer att jag måste skärpa mej m mitt shoppande (vilket e väldigt svårt har jag kommit fram till)  å ändå har jag bara varit på en salg tidigare å T e ju faktiskt bara 4,5 mån. Men inget så litet barn har så mycke kläder som hon enligt honom...
    Ett nytt hus är värt mer Alla gånger!
  • Duntoffla

God kväll!

Äntligen lite egentid efter en mardrömsnattning av Noel. Igen! Han vrålar som en stucken gris och ger sig inte. Asjobbigt!

Vilka fina barn och kläder i BT! Orkar inte kommentera alls idag.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12