Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-17 10:29:48 följande:
    skit vad du shoppat gumman. Super roligt o jag är helt klart avis( så tro inget annat )Men skulle du inte lugna ner dig lite o sälja av eller?
    är du orolig för mig?

Jag köper inget särskilt nu, köpte 24 moloplagg och det är väl inte mer jag vill ha förrän nästa leverans.

Jag har två papperskassar fyllda med danskt som skall säljas men T verkar ju gå trögt om man ser till de auktioner man ser så jag avvaktar medvetet. Jag får väl lägga ut pengarna och ta igen det sen eller ta Traderapengarna och köpa på salgen för! Jag sålde ju på T för 9500 kr i december, de stoppades i tidgare hål i fickorna och finansierade mkt av det nya jag köpte också.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Kollar lite på komnbos jag vill testa, stars - gröna o blå till rainbow har vi ju diskuterat men jag tror att dinobyxa och rainbowbody blir nog kanon ihop:

Rainbowbody och randig röd/gul/vit body

Molo dinosauriebyxa

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-17 10:43:53 följande:
    Ja lite orolig faktiskt, du har ju själv sagt att du vill spara och inte handla mer nu.Men jag vet hur svårt shoppingsuget kan vara.Only looking out for you babyJätte bra att du skall ha ut lite på T i alla fall. jag har massor ute nu och 2 lådor till som skall ut i feb o mars. Vill vänta lite till med sommarkläderna ju. Så kallt nu så jag tror det blir bättre att lägga ut i Mars, tror du inte det???Min molo lista är lååååååååååååååååååååååååååååååång så vi får väl se vad som jag skall kapa från den hi hi
    vad söt du är!! Mars el april sätter jag ut sommarkläderna med, jag väntar nog meed det mesta molo nu också, tar det i feb/mars, få se när det börjar hända saker på T. Vet ej om det är krisen nu som gör att folk inte shoppar el januari? dessutom har mkt nytt kommit... men får du ut bra priser i januari nu? eller säljer du för att du måste?
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-17 10:46:09 följande:
    Ja vi vill också göra om köket men det är som du säger. Vill först att de är stora nog att inte fördärva det man lagt massa pengar på.Vi vill byta luckor o kylskåp o sätta in en helt ny stor köks ö i mitten av köket. Vi har rätt stort kök o det har alltid varit en dröm att få en ö.
    jaa, när vi köper hus ska vi också ha ö, såååå mysigt att samlas kring den o laga mat/baka, fika.
  • Damien och Adrian

blå stars o dalmatiner är klockrena men det här gillar jag

Molo dalmatiner med stjärnärm och gröna stjärnbyxor
    Molo grönrandig body och blå stjärnbyxa

• Damien och Adrian

jag tror de blå starsen blir fina till båda dessa prickar o "grabbar" till looken:

Molobodies, blå med vita cirklar och neonkant, rosa med vita cirklar och grön kant och svarta IdaT strumpor
    Molo grönrandig body och blå stjärnbyxa

• Damien och Adrian

den här funderar jag över att ha svart velur till, ev mörkblå och sedan att testa gröna el blå starsbyxor, för att bryta tjejmönstringen lite. Ska bli kul å testa lite nya kombos!

Molo cupsbody med randig ärm

• Damien och Adrian

är jag ensam kvar eller?

Jaha, i så fall går jag o fikar! (sonen sover, har en lugn stund)

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-17 10:52:22 följande:
    De har kollat för mig också men då fanns det inte. Antar att det beror på vem man pratar med hur pass serviceminded de är
    jag ringde igen och sa att det var brev, hon letade men motvilligt och ringde upp nyss o sa att det inte fanns. Vet ej hur bra hon letade, men det är väl upp till my-baby nu att ersätta mmig inte sant? de sa at de ska efterlysa på posten men jag borde ju kunna kräva mina pengar, det säger Maugu som ju vet sånt.
  • Damien och Adrian
    så här står det på my-babys sida men jag tror itne de har rätt att säga så:

My Baby ersätter ej paket som kommit bort pga Postens felaktiga hantering och ersätter heller inte paket som kund returnerar till oss, men som ej når fram pga av Postens felaktiga hantering.

Vill man som kund vara 100 % säker med att paketet skall nå fram, så får kunden stå för kostnaden att skicka paketet rekommenderat. Hör av dig till oss då, så ordnar vi med det.
    Om paketet inte avhämtas och därmed returneras till My Baby förbehåller vi oss rätten att debitera 150 kronor, oavsett köpesumma, för att täcka frakt, returfrakt samt administration. Detta har du godkänt genom att genomföra en beställning hos My Baby.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12